کد خبر: 74973 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 مارس 2015 - 11:17

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

آغاز ورود مسافران به گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ورود مسافران به گیلان و حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان از امروز آغاز شده است.

به گزارش خوبان: مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ورود مسافران به گیلان اظهار کرد: ورود مسافران به گیلان آغاز شده و به تدریج ترافیکمحورهای مواصلاتی و ارتباطی این استان شاهد حجم پرترافیک می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان صبر و شکیبایی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: حجم ترافیک محورهای گیلان از امروز آغاز شده و ممکن است تا 15 و 16 فروردین ماه سال 94 ادامه یابد و امیدواریم رانندگان با رعایت نکات و قوانین رانندگی این ایام را بدون حادثه سپری کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های این استان گفت: محدودیت‌های ترافیکی از عصر روز گذشته در محور رشت‌ـ‌قزوین آغاز شده و به مدت یک هفته در این مسیر تردد انواع کامیون‌ها و خودروهای سنگین ممنوع است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از 27 اسفند ماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح تا 16 فروردین ماه سال 94 در جاده‌های برون‌شهری گیلان ادامه دارد.

رستگار افزود: هنگام اجرای طرح نوروزی تردد انواع موتورسیکلت‌ها در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

به گفته وی، در مدت اجرای طرح نوروزی تردد انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا مجاز است.

فرمانده پلیس راه گیلان اعمال محدودیت‌ها را به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/71


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads