کد خبر: 74944 - تاریخ: چهارشنبه، 18 مارس 2015 - 14:30

قابل توجه فارغ التحصيلان بيكار/

برگزاری نخستین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خوبان، دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر افزود: این آزمون برای استخدام پیمانی دستگاه های وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، استخدامسازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشک قانونی کشور، سازمان ثبت‌احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری است.

وی افزود: این دستگاهها در نظر دارند نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی موضوع بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ در تاریخ ۱۹ مهرماه ۹۳ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس موضوع مصوبه شماره ۱۲۲۲۱۸/ت۵۰۹۴۷هـ در تاریخ ۱۷ دی ماه ۹۳ هیأت وزیران) از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (با عنوان مؤسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال ۹۴ و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی تأمین کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و نحوه و زمان ثبت‌نام از روز دوشنبه ۱۰ فروردین ۹۴ تا ۱۷ فروردین ۹۴ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: توضیحات بیشتر در رابطه با شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت‌نامی که در ۱۰ فروردین ۹۴ منتشر خواهد شد، درج می‌ شود. چنانچه علاوه بر دستگاه‌های اجرایی فوق دستگاه دیگری اضافه شود اسامی نهایی آنان در اطلاعیه مورخه ۱۰ فروردین ۹۴ درج خواهد شد.

منبع: مهر

انتهاي پيام/28

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads