کد خبر: 74605 - تاریخ: شنبه، 14 مارس 2015 - 14:19

ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 93 شورای شهر خمام در نماز جمعه/

رئیس شورای شهر خمام: تصفیه خانه آب شرب خمام سال 94 به بهره برداری می رسد

اسماعیل احمدنیا رئیس شورای شهر خمام در نماز جمعه روز گذشته خمام، به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 93 شورای شهر پرداخت.

به گزارش خوبان: اسماعیل احمدنیا رئیس شورای شهر خمام در نماز جمعه روز گذشته خمام، به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 93 شورای شهر پرداخت.

وی با بیان این مطلب که در طول یک ماه به کارمندان، نیروهای خدماتی و نیروهای آتش نشانی خمام 137 میلیون تومان حقوق پرداخت می شود گفت: در هر ماه، هزینه آب و برق و گاز در سه مقر شهرداری، حدود 19 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

رئیس شورای شهر خمام در ادامه به ارسال زباله خشک از سوی شهرداری خمام به شهرداری رشت برای بازیافت اشاره کرد و گفت: هر ماه حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان برای این کار هزینه می شود. همچنین برای ارسال زباله تر به سراوان نیز 2 میلیون و 300 هزار تومان هر ماه از سوی شهرداری خمام هزینه می شود.

اسماعیل احمد نیا در ادامه گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 93، به هزینه مالیات، خدمات درمانی و حقوق کارکنان و هزینه های جاری شهرداری اشاره نمود و گفت: جمع این مبالغ در طول سال به 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می رسد.

درآمد و هزینه شهرداری در شش ماهه دوم سال

احمدنیا، درآمد شهرداری در طول شش ماهه دوم سال 93 از محل عوارض شهرداری، صدور پروانه و غیره را مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان کرد و اضافه نمود:  این در حالی است که در حدود 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در شش ماهه دوم سال 93 هزینه شده است.

 

نماز جمعه خمام9

 

تعریض خیابان امام خمینی (ره)

وی با اشاره به تعریض خیابان امام خمینی (ره) خمام گفت: برای تعریض این خیابان، با دو پیمانکار قرار داد بستیم و  در حدود 240 میلیون تومان هزینه کرده ایم.

احمدنیا در بخش دیگری از گزارش به احداث ساختمان تجاری شهرداری خمام اشاره نمود و گفت: این ساختمان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای احداث آن حدود 180 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به این مطلب که شهرداری هیچ گونه کمکی از هیچ ارگانی دریافت نمی کند گفت: تنها از سوی فرمانداری رشت و استانداری گیلان سالیانه بین 150 تا 200 میلیون تومان به شهرداری تزریق می شود که تنها کفاف یک ماه حقوق کارمندان و کارگران شهرداری را می دهد.

جمعیت شهر خمام معادل جمعیت شهری ماسال و رضوانشهر

این مقام مسئول در ادامه به جمعیت شهری خمام اشاره نموده و اظهار داشت: شهر خمام جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر دارد که این جمعیت بیشتر از جمعیت شهری شهرستان های رضوانشهر و ماسال است. یعنی ما با یک درآمد بخشی در خمام، فعالیت های شهرستانی می کنیم.

وی ادامه احداث پارک شهری جنب استخر، شروع عملیات جمع آوری آب های سطحی، ادامه سنگ فرش خیابان پاسداران و لکه گیری آسفالت قسمتی از کوچه ها و خیابان های سطح شهر را از دیگر فعالیت های شهرداری و شورای شهر خمام در طول شش ماهه دوم سال 93 عنوان کرد.

جایگاه CNG  و استخر؛ دو منبع درآمد شهرداری خمام

رئیس شورای شهر خمام دو منبع درآمدی شهرداری را جایگاه CNG و استخر شهرداری عنوان کرد و افزود: استخر شهرداری، امسال به مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده شد؛ این در حالی است که شهرداری بابت احداث استخر 200 میلیون تومان بدهی دارد.

وی ابراز امیدواری نمود تا با  افزایش درآمدهای شهرداری، بتوان اقدامات فرهنگی بیشتری انجام داد.

احمدنیا، درآمد جایگاه CNG را 9 میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر ماه 15 میلیون تومان به بانکی که بابت این جایگاه از آن وام گرفته ایم می پردازیم.

کمک 13 میلیونی برای اعزام کاروان های راهیان نور

رئیس شورای شهر خمام افزود: برای کرایه اتوبوس کاروان های راهیان نور بخش خمام، حدود 13 میلیون و 500 میلیون تومان هزینه شد.

وی افزود: در شش ماهه دوم، 2 هزار و 500 متر مربع لایروبی در کوچه شهید حق شناس و کوچه بوعلی با کمک اداره آب و فاضلاب خمام انجام شده است.

بهره برداری از تصفیه خانه آب خمام

احمد نیا در پایان، به شهروندان خمامی مژده داد تصفیه خانه آب شرب خمام که در انتهای خیابان فرهنگ تعبیه شده است سال دیگر به بهره بردای رسد و افزود: این پروژه حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

انتهای پیام/37

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

حجت الاسلام عاشوري: راه درست راه شهیدان است که همیشه زنده اند نه راه اجداد آتش پرستمان که مرده اند

تصاویر/ نماز جمعه خمام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads