کد خبر: 74542 - تاریخ: جمعه، 13 مارس 2015 - 16:20

با حکم وزیر کشور؛

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار انزلی شد + تصاویر مراسم تودیع

طی مراسمی، از قاسم روحانی فر فرماندار سابق انزلی به پاس زحمات خود در یک سال گذشته تقدیر شد و عبد الصمد صفر نژاد با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید انزلی منصوب شد.

به گزارش خوبان به نقل از افق انزلی، مراسم تودیع و معارفه فرماندار انزلی در سالن ارشاد این شهرستان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

در این مراسم، از قاسم روحانی فر فرماندار سابق انزلی به پاس زحمات خود در یک سال گذشته تقدیر شد و عبد الصمد صفر نژاد با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید انزلی منصوب شد.

 از جمله نکات جالب در این مراسم  ، جابجایی مکان مراسمات مهم انزلی از فرمانداری به سالن ارشاد اسلامی و حضور چهره های غیر سیاسی و مدیران ورزشی مانند سیروس محجوب بود.

پیش از شروع برنامه تودیع معارفه جمعی از مسوولان شهرستان در ورودی سالن ارشاد انزلی جمع شده و با یکدیگر صحبت می کردند و منتظر بودند که به استقبال استاندار و فرماندار جدید انزلی بروند.

در ابتدای مراسم مجری در حال معرفی جاذبه های شهر انزلی و آماده سازی مجلس جهت سخنرانی قاسم روحانی فر بود که با تذکر استاندار گیلان جهت کمبود وقت تریبون را رها کرد تا فرماندار سابق انزلی به سخنرانی بپردازد.

قاسم روحانی فر هم به دلیل تذکر استاندار جهت کمبود وقت در یک سخنرانی کوتاه ،ضمن تشکر از حاضرین و کسانی که در طول این مدت با او همکاری کردند گفت: از خدای متعال که فرصت خدمتگذاری در این مجموعه را به بنده داد سپاسگذارم و همچنین از آقای استاندار که به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم.

قاسم روحانی فر وقت زیادی از سخنرانی خود را تقدیر و تشکر پرداخته و سپس افزود: بنده در طول مدت حضور در انزلی تلاش کردم  زیرساختهای شهر را تغییر دهم و شرایط را برای توسعه فراهم نمایم و برای افزایش اعتبارات شهری تلاش کنم.امیدوارم یک لاین جاده کنار گذر انزلی با استفاده از همین اعتبارات کسب شده آماده استفاده باشد.

وی با اشاره به برنامه هایی که برای احیای تالاب انزلی داشته بیان کرد: بنده سعی کردم در طول مدیریت خود سرمایه گذاران را به این شهر جذب نمایم و به همین منظور از شرکت ژاپنی جایکا برای حل مشکلات تالاب دعوت به همکاری نمودیم.

وی در پایان گفت: از همه عزیزانی که در طول این یک سال بنده را تحمل کردند ،تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم اگر رفتار بدی از من دیده اند حلال نمایند.

پس از روحانی فر امام جمعه انزلی به ایراد سخن پرداخته و با اشاره به اینکه سمتهای مدیریتی بر هیچکس وفا نمی کند بیان کرد: هر آمدنی یک رفتنی دارد ،و خوشا به حال کسی که هنگام رفتن همه از او راضی و خوشنود باشند.

وی افزود: به فرماندار جدید انزلی خیر مقدم می گویم و از آقای روحانی فر که اصالتا اهل انزلی هستند بابت زحمات یکسال گذشته تشکر و قدردانی می نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) در عهدنامه مالک اشتر عنوان کرد: به فرموده امام علی (ع) دین اسیر کسانی است که به نام اسلام حکومت می کنند ،و بر مدار هوای نفسانی هستند.

وی تصریح کرد: تنها جایی که می توانیم بگوییم ،اسلام ناب در آنجا حاکم است جمهوری اسلامی است و همه ما موظفیم با وحدت و تلاش ،چهره اسلام را در دنیا زیبا جلوه دهیم.و شهر انزلی هم بخشی از این نظام اسلامی است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: آقای روحانی فر آنچه در توانش بود انجام داد ،البته ما در پست جدید هوای همشهری خود را داریم.

حسن خسته بند با حالت مزاح افزود: آقای صفرنژاد داری بیش از ۲۰ سال سوسابقه کاری است ،سرعت قطار تدبیر و امید بالاست و ایشان باید بیشتر تلاش کنند و کمتر به فکر خانواده باشند.

استاندار گیلان که عجله زیادی برای رسیدن به یکی از مراسمات مهم در استان داشت ضمن پاسداشت روز شهید گفت: امام جمعه انزلی نصایح درستی را در رابطه با پست های مدریتی فرمودند که امیدوارم همه ما به آن عمل نماییم.

استاندار گیلان که نام امام جمعه انزلی را به اشتباه موسوی خطاب کرده بود ،پس از لحظه ای سکوت و تعجب حاضرین گفت: من اسم حاج آقای شمس الدین یادم بود اما چون ایشان هم از سادات هستند موسوی خطاب نمودم.

وی افزود: جناب روحانی فر مسایل شهری را بسیار دلسوزانه دنبال می کردند و بنده از نزدیک شاهد حرص و جوشهای ایشان برای مشکلات شهر انزلی بوده ام.

محمد علی نجفی اظهار کرد: خوبی شهر انزلی این است که همه مسوولین با یکدیگر همراه هستند و با یکدیگر همکاری می کنند تا این شهرستان پیشرفت کند.

وی با اشاره به وجود چند اداره کل در بندرانزلی گفت: شهر انزلی دارای پتانسیلهای بالایی است ،منطقه آزاد انزلی نه یک فرصت برای این شهر ،و شمال کشور بلکه یک فرصت برای کل کشور است و ما از این طریق می توانیم سرمایه گذار جذب نماییم.

وی خاطر نشان کرد: ما اگر از پتانسیل بالای شهر انزلی استفاده نکنیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم ،برای من بسیار ناراحت کننده است که ما با وجود دریا و چند اداره کل شاهد بیکاری و فقر باشیم.

وی در پایان گفت: جناب صفر نژاد دارای تجربه و سوابق خوبی است و با مطالعه و اشرافیت کامل وارد شهر انزلی شده و بنده امیدوارم با وجود ایشان شاهد آینده ای خوب برای شهر انزلی باشیم.

در پایان برنامه عبدالصمد صفرنژاد فرماندار جدید انزلی نیز گفت: برای اولین بار همه می خواهند با چهره و صدای فرد جدید آشنا شوند ،اما بنده لازم می دانم در بدو ورودم به یکسری نکات اشاره نمایم.

وی افزود: بنده سابقه زیادی در پست فرمانداری دارم و در شهرهای مختلف در این سمت مدیریتی فعالیت داشته ام ،اما تنها استانی که دوبار برای فرمانداری به آن ورود کردم استان گیلان است ،بنده با علم و آگاهی وارد این استان شده ام.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ سال است که فرمانداری می کند ،تصریح کرد: تخصص بنده فرمانداری است ،و بنده با حضور در شورای انتصاب فرمانداران تعداد زیادی از افراد را برای ورود به این عرصه گزینش نموده ام.

وی اظهار کرد: مهم ترین نکته این است که بنده گیلانی هستم اما در شناسنامه ام این موضوع قید نشده ،البته شاید آقای روحانی فر لطف کنند در ثبت احوال استان این شناسنامه بنده را تغییر دهند.

وی گفت : من از شما خواهش می کنم بومی بودن افراد را ملاک قرار ندهید ،بلکه عملکرد مثبت افراد را ملاک بومی بودن آنها قرار دهید ،بنده در ماسال هم که بودم سعی می کردم از هر ماسالی ،ماسالی تر باشم.

وی در پایان گفت: اتحاد و یک دلی باعث پیشرفت می شود ،ما باید با ایجاد اتحاد از ظرفیت های شهر استفاده نموده و برای توسعه این شهر اعتبارات کسب نماییم.

1-4-500x333 1-6-500x333 1-7-500x333 1-9-500x333 1-11-500x333 1-111-500x333 (1)

انتهای پیام/30


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads