کد خبر: 74502 - تاریخ: جمعه، 13 مارس 2015 - 11:35

با سخنرانی سردار شکرالهی

یادواره شهدای منطقه زیباکنار برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای منطقه زیباکنار با سخنرانی سردار شکرالهی فرمانده پادگان تکاوری سید الشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع روستای خشک اسطلخ لشت نشاء برگزار گردید.

به گزارش خوبان: یادواره شهدای منطقه زیباکنار شامگاه پنج شنبه در مسجد جامع روستای خشک اسطلخ لشت نشاء برگزار گردید.

در این مراسم سردار اصغرشکرالهی فرمانده پادگان تکاوری سید الشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه در این مراسم سخنرانی نمود و  سید محمد جواد میری از مداحان تهرانی به مداحی پرداخت.

همچنین دعای پرفیض کمیل توسط سید محمد جواد میری قرائت شد.

در بخشی از این مراسم حسن تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه عظیم شهدا و خانواده شهدا در نظام اسلامی گفت: من نماینده گاهاً که برای سرکشی به روستاهای رشت می روم، از مردم روستا می پرسم که آیا این روستا شهیدی را تقدیم انقلاب کرده است و مردم روستا با شرمندگی سر خود را پایین می اندازند. البته تعداد این گونه روستاها بسیار کم است.

وی افزود: مردم امشب در این محفل حضور یافته اند تا بگویند ما هر چه داریم از برکت خون شهداست.

تامینی با اشاره به سفر اخیر خود به برخی کشورهای همسایه گفت: وقتی در این کشورها از آبادانی شهر و دیار خود سخن می گفتیم، همگی تعجب می کردند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شرمنده تک تک خانواده های شهدا هستم که با وجود مشکلاتی که دارند باز هم در هر کجا که نیاز باشد، آماده فداکاری در راه انقلاب هستند.

گفتنی است؛ روستای خشک اسطلخ یکی از روستاهای دهستان علی آباد زیباکنار بخش لشت نشاء می باشد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این قرار بود حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی کند که به واسطه تاخیری که در پرواز نایب رئیس مجلس به وجود آمد وی نتوانست در این مراسم حضور یابد.

 

یادواره شهدای زیباکنار 1 یادواره شهدای زیباکنار 2 یادواره شهدای زیباکنار 3 یادواره شهدای زیباکنار 4 یادواره شهدای زیباکنار 6 یادواره شهدای زیباکنار 7 یادواره شهدای زیباکنار 8 یادواره شهدای زیباکنار 9 یادواره شهدای زیباکنار 10 یادواره شهدای زیباکنار 11 یادواره شهدای زیباکنار 12 یادواره شهدای زیباکنار 13 یادواره شهدای زیباکنار 14 یادواره شهدای زیباکنار 15 یادواره شهدای زیباکنار 16 یادواره شهدای زیباکنار 17 یادواره شهدای زیباکنار 18 یادواره شهدای زیباکنار 19 یادواره شهدای زیباکنار 20 یادواره شهدای زیباکنار 21 یادواره شهدای زیباکنار 22

انتهای پیام/27


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads