کد خبر: 74491 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 مارس 2015 - 22:03

حضور ناوچه در سواحل لاهیجان/

سقوط یک شی نورانی در آب‌های شرق گیلان + تصاویر

مردم ساحل نشین شرق گیلان بامداد پنجشنبه شاهد سقوط یک شی نورانی در آب های منطقه بوده اند.

به گزارش خوبان به نقل از لاهیجان ،یک شی نورانی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در آسمان شرق گیلان مشاهده و در آب های منطقه جیرباغ،دهنه سر و دستک شهرستان لاهیجان سقوط کرد.

صیادان و منابع مردمی در امیرآباد و سحرخیزمحله صبح امروز شاهد سقوط یک شی نورانی و درحال آتش سوزی بودند که در آب های شهرستان لاهیجان سقوط کرده است.
اگر چه برخی منابع عنوان می کنند که احتمالا یک فروند بالگرد در آسمان شرق گیلان سقوط کرده است اما تاکنون هیچ مسئولی این مسئله را تایید نکرده است.

بنا بر این گزارش، این شی در عمق ۸۰ متری ساحل افتاد و به داخل آب فرو رفت.

یک منبع در گفتگویی کوتاه با خبرنگار لاهیجان با بیان اینکه شایعه ای مطرح شده که در روستای دستک این واقعه روی داده است افزود:صحت این موضوع هنوز مشخص نشده است ، در اصل رویدادی رخ داده و تا تبدیل به واقعیت شود کمی زمانبر است.

منابع محلی نیز در گفتگو با خبرنگار لاهیجان از حضور یک ناوچه برای اولین بار در آب های روستای دهنه سر بخش رودبنه خبر دادند.در حال حاضر نیز صیادان بومی با قایق های تندرو در حال گشت زنی در منطقه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران نیز در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت:سقوط این شی نورانی بامداد امروز بوده است که در آسمان شهرهای غرب مازندران به راحتی قابل روئیت بوده است.
وی اظهار داشت: پس از بروز این حادثه با فرودگاه های استان تماس حاصل شد که پرواز هرگونه هواپیما اعم آموزشی و تفریحی را این موقع صبح در آسمان استان رد کرده اند.
وی بیان داشت: همچنین دریابانی استان، نیز تاکنون هیچ گزارشی از سقوط و آتش سوزی بالگرد در آبهای استان گزارش نکرده اند.

 

دهنه-سر-1 دهنه-سر-2 دهنه-سر-3 دهنه-سر-4

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2015/03/13 - 09:15
    پاسخ

    با سلام: ما در استان گیلان در بندر مرزی آستارا زندگی میکنیم پدرم صیاده و اون شئ رو که بدون صدا و غول پیکر بوده از بالای سرش رد شده ..لطفا تحقیق رسیدگی کنید.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads