کد خبر: 7443 - تاریخ: جمعه، 14 سپتامبر 2012 - 23:24

حجت الاسلام عاشوری:

بي سابقه ترين اتفاق در طول تاريخ ديپلماسي آمريکا، رقم خورده است./عکس

خطیب نماز جمعه خمام: اکنون ديگر اين سخن تاريخي و ماندگار حضرت امام(ره) که «آمريکا، هيچ غلطي نمي تواند بکند». فقط از حلقوم ملت ايران، شنيده نمي شود، بلکه مسلمانان سراسر جهان نيز آن را فرياد مي زنند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه این هفته خمام با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه خمام ظهر روز قبل به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام در محل مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خمام  حجت الاسلام عاشوری در بخشي از خطبه دوم با اشاره به ميلاد با سعادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) تاکید نمودند: اگر همه عظمت و استقلال ايران اسلامي ما مرهون وجود حضرت امام(ره) است، آن حضرت، پرورش يافته حوزه علميه اي است که در جوار حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) مي باشد. و اگر امروز اسلام در جهان عظمت پيدا کرده است، و مسلمانان سراسر جهان به دفاع از حريم اسلام قيام مي کنند به تبعيت از اين خاندان مي باشد.

خطیب نماز جمعه خمام در ادامه با اشاره به موضوع ساخت فيلم اهانت آميز نسبت به پيامبر اسلام توسط ايادي صهيونيست و آمريكا اعلام نمود، در سالهاي گذشته، هرگاه اهانتي به ساحت قدسی اسلام مي شد، هيچگاه از کشورهايي مانند مصر و ليبي و يمن، صدايي برنمي خواست. ولي امروزه آنها حتي جلوتر از ملت ايران به پا خواسته اند و پرچم آمريکا را از سفارتخانه هايشان در کشور خود به زير کشيده اند. اين يعني انقلاب دوم در آن کشورها،  همچون انقلاب دوم ملت ايران در هنگام تسخير لانه جاسوسي آمريکا، از انقلاب اول هم بزرگتر است.

ایشان ادامه دادند، اکنون ديگر اين سخن تاريخي و ماندگار حضرت امام(ره) که «آمريکا، هيچ غلطي نمي تواند بکند». فقط از حلقوم ملت ايران، شنيده نمي شود، بلکه مسلمانان سراسر جهان نيز آن را فرياد مي زنند. آمريکا، کشور ليبي را يک لقمه راحت الحلقومي تلقي مي کرد ولي با هلاکت سفيرش در اين کشور، بي سابقه ترين اتفاق در طول تاريخ ديپلماسي آمريکا، رقم خورد و از اين پس نيز اگر دست از پا خطا کند، هزينه هاي بيشتري نيز بايد بپردازد.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به اشتباه بزرگ آمریکا تاکید نمودند، آمریکا با استخدام يک کارگردان يهودي بنام «سام باسيل» و ساختن فيلمي بنام «برائت از مسلمانان» در تمسخر و اهانت به پيامبر اسلام(صلي الله عليه و آله وسلم) خیال کرد خواهد توانست از گرايش مردم جهان به اسلام جلوگيري کند. غافل از اين که با اين خطاي بزرگ خود، انرژي نهفته در جهان اسلام را عليه خود آزاد خواهد کرد، بطوريکه طومار دخالت هاي اين کشور مستکبر را در سراسر جهان اسلام، در هم خواهد پيچيد.

ایشان در پایان سخنرانی خویش افزودند، امروز مردم شريف و نمازگزار شهر خمام نيز هماهنگ و هم زمان با ساير شهرهاي کشور، بعد از برگزاري نمازجمعه در راهپيمايي پرشکوهي اين اقدام ناشيانه دنياي استکبار عليه پيامبر رحمت(صلي الله عليه و آله وسلم) را محکوم و فرياد برائت از آمريکا و اسرائيل را سر خواهند داد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads