کد خبر: 74097 - تاریخ: شنبه، 7 مارس 2015 - 21:39

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت:

هیچ ماده منفجره ای ایمن نیست

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تاکید بر اینکه هیچ ماده منفجره ای ایمن نیست،افزود:هر نوع مواد منفجره ای امکان آسیب رساندن به عزیزانمان را دارد.

به گزارش خوبان: علی مقصودی در گفتگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی برای خدمات رسانی به مردم در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد:در گذشته بیشتر مسئولیت های مربوط به چهارشنبه آخر سال بر عهده سازمان آتش نشانی بود ولی طی سال های اخیر با توجه به تعامل خوب دستگاههای مختلف استان از جمله؛ دادگستری،معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نیروی انتظامی،اورژانس، هلال احمر،شورای تامین،پلیس راهور و اصناف شاهد وقوع کمترین حادثه در چهارشنبه آخر سال بوده ایم.

وی ادامه داد: با همکاری همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان،افزایش آگاهی و آموزش به مردم نیز شاهد کاهش حوادث خواهیم بود.

مقصودی با اشاره به اینکه مردم باید خودامدادی داشته باشند،گفت: والدین باید از فرزندان خود مراقبت کنند و درخصوص خطرات مواد منفجره به آنان آگاهی دهند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ماده منفجره ای ایمن نیست، افزود:هر نوع مواد منجفره و آتش زا حتما بی خطر، امکان آسیب رساندن به عزیزانمان را دارد.

وی با اشاره به آماده باش سازمان آتش نشانی در هفته آخر اسفند ماه تصریح کرد: طی این مدت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت افزایش 50 درصدی ارائه خدمات را دارد.

مقصودی با بیان اینکه بیشترین آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، افزود: آگاه سازی کودکان و نوجوانان درباره خطرات مواد محترقه نقش مهمی در کاهش زیان های جانی و مالی دارد.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads