کد خبر: 74019 - تاریخ: شنبه، 7 مارس 2015 - 11:07

تداوم روند شکست ناپذیری یاران فیروز کریمی/

پنجمین برد متوالی ملوان برابر سپاهان اصفهان رقم خورد

ملوان در هشت فصل گذشته نتوانسته بود در انزلی مقابل سپاهان به پیروزی برسد و توانست نوار پیروزی‌های خود را ادامه داده و طلسم شکست‌ناپذیری سپاهان را در ورزشگاه تختی انزلی بشکند.

به گزارش خوبان: در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از  ساعت 15:30 بعد از ظهر جمعه در استادیوم تختی انزلی، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان سپاهان اصفهان بود.

فرزاد حاتمی در دقیقه 16 در برگشت شوت مازیار زارع توسط گردان دروازه‌بان سپاهان، ضربه نهایی را زد و گل نخست بازی را وارد دروازه سپاهان کرد و دو تیم با تک گل ملوان در نیمه نخست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز گلی رد و بدل نشد و ملوانان با برتری در این دیدار به پنجمین پیروزی مستمر خود رسیدند، دو تیم ملوان و سپاهان 25 بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر بازی کرده‌اند که 4 پیروزی برای ملوان، 9 تساوی و 12 پیروزی برای سپاهان حاصل این دیدارها بوده است.

ملوان در هشت فصل گذشته نتوانسته در انزلی مقابل سپاهان به پیروزی برسد و توانست  نوار پیروزی‌های خود را ادامه داده و طلسم شکست‌ناپذیری سپاهان را در ورزشگاه تختی انزلی بشکند.

روح‌الله عرب بازیکن ملوان به دلیل مصدومیت و رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان به دلیل اخراج در هفته بیست و یکم از غایبان این دیدار بودند، ظرفیت ورزشگاه تختی انزلی تکمیل شده و هزاران نفر از هوادار ملوان نظاره گر دیدار سپاهان و ملوان هستند و هیئت فوتبال انزلی از هواداران خواست تا به دلیل تکمیل ورزشگاه از طریق شبکه باران نظاره‌گ این دیدار باشند.

ورود برای تماشاگران ملوان به ورزشگاه در این دیدار رایگان بود و سیروس محجوب، مالک باشگاه تمامی بلیط ها را خریداری کرده است، نیمه نخست این دیدار 2 دقیقه وقت اضافی داشت.

نیمه دوم این دیدار 4 دقیقه وقت اضافی داشت.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads