کد خبر: 7389 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 سپتامبر 2012 - 20:06

اختلاس نکردم اما با مه آفرید نان و پنیر خوردم!

بله خیلی‎ها می‎گفتند که ما هم در اختلاس دست داریم اما من همان موقع گفتم اموالی نداریم که اختلاس کنیم چون واقعا به ما ربطی نداشت.

به گزارش خوبان به نقل از پنجره: امیر عابدینی مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان شهریور سال گذشته خبرساز شده بود و ورزشی‎ترین مورد اختلاس معرفی میشد اما وی همه شایعه‎‎های مربوط به دستگیری و بازداشت و بازجویی از خود را همان موقع رد کرد. خونسردی عابدینی در مواجهه با تخلف بزرگ بانکی همه را مجاب کرد که حرف‎‎های او را باور کنند؛ حتی وقتی نام او در دادگاه از زبان مه آفرید امیرخسروی شنیده می‎شود.

وی در گفت‎وگویي کوتاه با ما برخلاف میل باطنی در این‎باره توضیحات بیشتری داد.

آقای عابدینی می‎خواستیم درباره رابطه شما با مه آفرید امیرخسروی بپرسیم.

من نمی‎توانم در این‎باره مصاحبه کنم.

یعنی این‎قدر رابطه صمیمانه‎ای داشتید؟

(می‎خندد) نه چون اجازه این کار را ندارم. ابتدا باید از دادستانی مجوز بگیریم بعد صحبت کنیم. این روند طبیعی است چراکه دراین‎باره هرچیزی که بخواهیم بگوییم، به سود یا زیان کسی حرف زده‎ايم که در پرونده اختلاس متهم است.

اصلا شما مه آفرید را از نزدیک دیده اید؟

بله خیلی کم. با هم نان و پنیر هم خورده ایم! اما او مدیرعامل شرکت آب معدنی داماش نبود بلکه شخص دیگری بود و او هم حامي مالي باشگاه داماش بود. رابطه ما با داماش فقط کاری بود.

گویا مه آفرید هنوز هم در زندان چک حقوق کارمندان را امضا می‎کند.

بله چک همه را امضا می‎کند غیر از چک باشگاه داماش را. ما سال گذشته خیلی به مشکل برخوردیم. چک همه امضا شد جز چک‎‎های ما.

با این وجود داماش در لیگ برتر سال گذشته نتایج مناسبی گرفت.

بله خیلی‎ها می‎گفتند که ما هم در اختلاس دست داریم اما من همان موقع گفتم اموالی نداریم که اختلاس کنیم چون واقعا به ما ربطی نداشت. شرکتی آمده بود و حامي مالي ما شده بود و مسئولان شرکتی بالاتر از آن در پرونده اختلاس دستگیر شدند. البته به علت این‎که کار‎های مالی و اداری ما باشرکت زیرمجموعه آن بود، حساب‎‎های بانکی‎مان مسدود شد و مشکلات مالی پیش آمد اما توانستیم با همت بازیکنان و کادر فنی موفق شویم که نمایش خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

و حتی خبر دستگیری شما هم مطرح شد و در جلسات دادگاه هم نام شما به میان آمد.

بعد از انتشار خبر بازداشت من، تصمیم گرفتم سکوت کنم چون معتقد بودم که باید این پرونده سیر قانونی خود را طی کند. کار بنده فوتبال است و دغدغه اصلی من باشگاه داماش و پیشرفت آن است. شایعه‎ای که درباره بنده پخش شد، مثل این است که برای وزیر نفت مشکلی پیش بیاید، بعد بیایند بگویند مدیرعامل باشگاه نفت هم مشکل دارد. معلوم است که من با مسئولان شرکتی به نام داماش همکاری کرده‎ام چون آن‎ها تأمین‎کننده مالی باشگاه بودند و نام خیلی‎ها در دادگاه آمد.

آیا مسئولان جدید تیم می‎توانند به باشگاه کمک کنند؟

بعد از واگذاری تیم، وضعیت باشگاه رو به رشد خواهد بود. امیدوارم با اعضای جدید هیأت مدیره داماش بتواند به آن‎چه كه استحقاقش را دارد برسد و مشکلات تیم برطرف شود. در آینده درباره این موضوعات بیشتر حرف خواهم زد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads