کد خبر: 7381 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 سپتامبر 2012 - 14:25

توهین به مقدسات مسلمانان نشانه یک جنگ تمام عیار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ساخت فیلم موهن را طرحی با همراهی صهیونیسم و توسط آمریکا عنوان کرد و گفت: توهین به مقدسات مسلمانان نشانه یک جنگ تمام عیار است.

به گزارش خوبان به نقل ازفارس: حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با محکومیت توهین آشکار تروریسم دولتی آمریکا نسبت به ساحت متبرک پیامبر(ص)، اظهار کرد: با ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) توسط ایادی آمریکا قلب مسلمانان عالم جریحه‌دار شد.

وی پخش یک فیلم ضد اسلامی را نشانه ضعف استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: آنهایی که منطق ندارند قرآن را به آتش می‌کشند در حالی که در این کتاب مقدس پروردگار متعال ما را دعوت به گفت‌وگو می‌کند.

این مسئول توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان را نشانه یک جنگ تمام عیار دانست و ابراز کرد: در گذشته آتش‌زدن قرآن توسط یک کشیش مسیحی صورت گرفت و پس از آن کاریکاتورهای موهن در معرض دید مردم قرار گرفت و با این عمل اخیر نیز دوباره قلب مسلمانان را جریحه‌دار کردند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا طرحی منسجم و نظام‌مند با همراهی صهیونیسم توسط آمریکا آغاز شده است، افزود: این فیلم نه تنها نشان‌دهنده آزادی نیست بلکه یک حرکتی است که هوشیاری و واکنش مسلمانان جهان را می‌طلبد.

اشجری، با تصریح بر اینکه مسلمانان این طرح دشمنان را به شکست تبدیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: سفیر و کارکنان سفارت آمریکا در لیبی کشته می‌شوند و پرچم آمریکا از بالای سفارت این کشور در مصر پایین کشیده می‌شود و بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه نمود بیشتری دارد نشان می‌دهد مردم از استکبار بیزار شده‌اند.

وی با بیان اینکه هر فردی که به مقدسات مسلمانان توهین کند مردم او را آسوده نمی‌گذارند، افزود: خوف از بیداری اسلامی ملت‌ها استکبار را عصبانی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب‌های منطقه در مصر، لیبی، یمن، تونس، بحرین و… را موجب خشمگینی استکبار جهانی دانست و یادآور شد: به دلیل این عصبانیت استکبار به اعمال زشت دست می‌زند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسلمانان این اعمال زشت را محکوم می‌کنند، متذکر شد: فردا جمعه پس از نماز مردم گیلان این توهین به پیامبر (ص) را محکوم می‌کنند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام می‌دارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads