کد خبر: 7377 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 سپتامبر 2012 - 14:21

معاون سیاسی امنیتی استانداری برکنار و استاندار مسئولیت او را بر عهده گرفت

مراسم تودیع غلامعلی رضوانی که از زمان استاندار اسبق گیلان معاون سیاسی‌ امنیتی بود پیش از ظهر امروز در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: مراسم تودیع غلامعلی رضوانی که از زمان استاندار اسبق گیلان معاون سیاسی‌ امنیتی بود پیش از ظهر امروز در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی‌ امنیتی سابق استاندار گیلان در مراسم تودیع خود اظهار کرد: بحث بومی و غیر بومی بودن مدیران یک فرصت و تهدید است.

غلامعلی رضوانی افزود: بومی بودن مدیر به این دلیل فرصت است که منطقه را می‌شناسد اما توصیه اقوام و نزدیکان موجب می‌شود با اطرافیان خود درگیر شود و باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بومی و غیربومی بودن در بنده وجود نداشت، گقت: مدت 42 ماه در گیلان خدمت کردم و در حوزه‌ اجتماعی رتبه نخست و در انتخابات مجلس رتبه چهارم کشوری را کسب کردیم.

وی گزارشی از اقدام‌های خود را در مدت تصدی خدمتش ارائه کرد.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه تغییرها بر اساس تاکتیک‌ها و ضرورت‌ها انجام می‌گیرد، اظهار کرد: تغییر مدیریت‌ها به معنای خارج شدن مدیران از دایره خدمت نیست.

کیهان ‌هاشم‌نیا افزود: رضوانی در شرایط متفاوت چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد گیلان شد و پس از آن شاهد اتفاق‌ها و فتنه سال 88 بودیم و این امر تمام مسئولان را درگیر کرده بود.

وی با قدردانی از رضوانی ابراز کرد: مسئولیت معاونت سیاسی ‌امنیتی را بنده بر عهده می‌گیریم و معاون‌ها به صورت مستقیم با بنده کار می‌کنند.

به گزارش فارس، هنوز جانشینی برای تصدی پست حساس معاونت سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان معرفی نشده و هاشم‌نیا خود شخصا عهده‌دار این مسئولیت شده است.

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads