کد خبر: 73594 - تاریخ: شنبه، 28 فوریه 2015 - 19:42

خمام قهرمان مسابقات کونگ فو قهرمانی استان گیلان شد + تصاویر

مسابقات کونگ فو قهرمانی استان روز جمعه در سالن تختی خمام برگزار شد. در پایان تیم کونگ فو خمام عنوان قهرمان این مسابقات را از آن خود نمود.

به گزارش خوبان: مسابقات کونگ فو قهرمانی استان گیلان روز جمعه با حضور چهار تیم از کیاشهر، صومعه سرا، خمام و لشت نشاء در سالن تختی خمام برگزار شد.

در این مسابقات که به مدت یک روز و با حضور 60 ورزشکار برگزار شد، نتایج ذیل به دست آمد:

خمام با امتیاز 26 امتیاز: اول با سرمربی گری ایمان سهیلی و امید رنجی

صومعه سرا با 9 امتیاز: دوم با سرمربی گری بهزاد باهوش

کیاشهر با 6 امتیاز : سوم با سرمربی گری محمدرضا شریفی

ایمان سهیلی مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت حضور کمرنگ تیم ها در این مسابقه گفت: این مسابقات با مسابقات قهرمانی کشور در کرج همزمان شده است. علاوه بر این روز جمعه در چندین نقطه دیگر استان نیز، مسابقات جودو دیگری در حال برگزاری است.

 

مسابقات کونگ فو در خمام 1 مسابقات کونگ فو در خمام 2 مسابقات کونگ فو در خمام 3 مسابقات کونگ فو در خمام 4 مسابقات کونگ فو در خمام 5 مسابقات کونگ فو در خمام 6 مسابقات کونگ فو در خمام 7 مسابقات کونگ فو در خمام 8 مسابقات کونگ فو در خمام 9 مسابقات کونگ فو در خمام 10 مسابقات کونگ فو در خمام 11 مسابقات کونگ فو در خمام 12 مسابقات کونگ فو در خمام 13 مسابقات کونگ فو در خمام 14 مسابقات کونگ فو در خمام 15 مسابقات کونگ فو در خمام 16 مسابقات کونگ فو در خمام 17 مسابقات کونگ فو در خمام 18 مسابقات کونگ فو در خمام 19 مسابقات کونگ فو در خمام 20 مسابقات کونگ فو در خمام 21 مسابقات کونگ فو در خمام 22 مسابقات کونگ فو در خمام 23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads