کد خبر: 73512 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 فوریه 2015 - 19:34

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

21 هزار نفر از گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از اعزام 21 هزار و 790 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون از این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، سیدعلی حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه اعزام کاروان راهیان نور گیلان با اشاره به هراس دشمن از اعزام جوانان به مناطق عملیاتی دوران راهیان نوردفاع مقدس اظهار کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان با کاروان راهیان نور تحقق پیدا کرده است.

وی کاروان راهیان نور را دارای اثر تربیتی عنوان کرد و افزود: دست‌نوشته‌های بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه شهدا و دفاع مقدس وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه گردشگری جنگ، صنعتی پر درآمد برای دیگر کشورها محسوب می‌شود، تصریح کرد: گردشگری جنگ، طرف‌داران بسیاری دارد و سالانه میلیون‌ها نفر از جاذبه‌های جنگ در جهان دیدن می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از افزایش گردشگران جنگ در جهان خبر داد و بیان کرد: سالانه کشورهای بلژیک، فرانسه، ترکیه و … درآمد بسیاری از محل گردشگری جنگ کسب می‌کنند.

وی اهداف راهیان نور را بالاتر از برنامه‌های دولت‌ها در نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: راهیان نور برای تمام دولت‌ها مهم است و می‌تواند در اداره بهتر کشور کمک کند.

حسینی با اشاره به القای حس خودباوری و اعتماد به‌نفس در جوانان از طریق کاروان راهیان نور، خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن و تبیین عزت و عظمت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از دستاوردهای کاروان راهیان نور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان ارتقای چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی ملت ایران را از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت در کاروان راهیان نور به نسل جوان منتقل می‌شود.

وی از اعزام 21 هزار و 790 نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و اظهار کرد: 18 هزار نفر از افراد اعزامی مذکور دانش‌آموز بودند و در این زمینه از آموزش و پرورش گیلان قدردانی می‌کنیم.

حسینی با اشاره به برگزاری شب خاطره در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای زائران، بیان کرد: اثر تربیتی برنامه مذکور برای مخاطبان بسیار بالا است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان به استقبال از راهیان نور توسط مردم دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: از 25 کشور زائر راهیان نور داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/19


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads