کد خبر: 73421 - تاریخ: چهارشنبه، 25 فوریه 2015 - 21:19

مطابق معمول هر سه شنبه؛

16 امین دیدار چهره به چهره مسئولین بخش با مردم روستاهای خشکبیجار/ این هفته: روستای آلمان + تصاویر

همچون روال هر سه شنبه، این هفته مسئولین خشکبیجار با حضور در روستای آلمان این بخش، پای درد و دل مردم روستا نشستند.

به گزارش خوبان: همچون روال هر سه شنبه، این هفته مسئولین خشکبیجار با حضور در روستای آلمان این بخش، پای درد و دل مردم روستا نشستند.

 

در ابتدای این دیدار نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار، اقامه شد.

 

در ادامه، اسماعیل حیدری رئیس شورای اسلامی روستای آلمان، گزارشی از عملکرد 18 ماهه شواری روستا، ارائه داد. وی به نامه نگاری با مسئولین مربوطه جهت تعریض چند پل، مذاکره با چندین نماینده برای تهیه طرح هادی روستایی، پیگیری بودجه برای تعریض پل های اصلی و فرعی و مشکل ضعف برق در معابر اصلی و فرعی اشاره نمود.

 

محمد علیدخت دیگر عضو شورای روستای آلمان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدت فعالیت شورای روستا ارائه داد و گفت: در این مدت دفتر دهیاری در روستا تشکیل شده و دهیار و سه عضو شورا، هفته ای سه مرتبه در این دفتر آماده پاسخگویی به درخواست اهالی محل هستند.

 

وی همچنین از صدور پروانه ساختمانی برای متقاضیان و معرفی ایشان جهت دریافت تسهیلات مقاوم سازی از بنیاد مسکن خبر داد و اضافه کرد: برگزاری کلاس های قرآنی توسط حوزه بسیج خواهران با همکاری شورای محل، نصب سطل های زباله در محیط روستا و پیگیری و نامه نگاری برای لایروبی و زهکشی در فصل کشاورزی از دیگر اقدامات شورای محل در طول مدت فعالیت خود بوده است.

 

علیدخت در پایان از هیئت امنای مسجد جهت ترمیم و بازسازی مسجد تشکر نمود.

 

رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در این دیدار ضمن اشاره به دیدارهای هفتگی سه شنبه شب های مسئولین بخش با مردم روستاها گفت: این شانزدهمین دیدار چهره به چهره مسئولین بخش با مردم روستاهای خشکبیجار است.

 

وی اضافه کرد: همه مسئولینی که اینجا حضور دارند با تلاش و پشتکاری که از خود به نمایش می گذارند تا حد توان کمک حال شما دوستان و عزیزان هستند و سعی می کنند کمتر شعار دهند و بیشتر عمل نمایند.

 

بخشدار در ادامه خطاب به دهیار شورا و دهیار گفت درتنظیم برنامه های بودجه سال آتی دقت بیشتری داشته تا بتوانند مشکلات اساسی روستا را با بستن بودجه لازم حل و فصل نمایند.

 

در ادامه این دیدار، مسائل و مشکلات دیگری از طرف اهالی مطرح و از سوی مسئولین مربوطه پاسخ ارائه شد.

 

SAM_1276 SAM_1288 SAM_1296 SAM_1298 SAM_1331

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads