کد خبر: 73401 - تاریخ: چهارشنبه، 25 فوریه 2015 - 19:38

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا/

حسین اسماعیل‌پور فرماندار جدید صومعه سرا شد+ تصاویر مراسم

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا حسین اسماعیل پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. همچنین از تلاش‌های غلامحسین رجبی فرماندار سابق صومعه سرا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خوبان: مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان صومعه سرا ظهر امروز در مجتمع فارابی اداره ارشاد صومعه سرا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان همراه بود، حسین اسماعیل‌پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان صومعه‌سرا معرفی و از تلاش‌های غلامحسین رجبی فرماندار سابق صومعه سرا قدردانی شد.

در بخشی از مراسم استاندار گیلان با بیان اینکه ثبات مدیریت از اصول برنامه‌ریزی پایدار در استان محسوب می‌شود، اظهار داشت: برخی از تغییرات در مدیریت‌های استان به دلیل ناسازگاری رویکرد مدیران با اندیشه 24 خرداد که مردم به آن رای داده‌اند صورت می‌گیرد و برخی به دلیل بازنشستگی مدیران است.

 

تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 17

 

وی با بیان اینکه مدیران شایسته‌ای که اندیشه 24 خرداد را درک کرده باشند می‌توانند در این دولت به مردم خدمت کنند، افزود: فرماندار موظف هستند در شهرستان‌ها در چارچوب سیاست‌های دولت مستقلانه عمل کنند و به منظور فراهم آوردن و ثبات بسترهای توسعه، هماهنگی و هم‌اندیشی‌های شهرستانی را لحاظ کنند.

استاندار گیلان از مدیران و فرمانداران خواست توسعه‌نگری و برنامه‌ریزی برای توسعه‌ پایدار با اندیشه‌های باز را مد نظر قرار دهند و گفت: از مدیران دلسوز و پرتلاش حمایت می‌شود، دولت در تلاش است تا نگاه صحیح و واقع بینانه از کشورمان در محافل جهانی ترسیم شود.

نجفی با بیان اینکه فضای مسمومی که در خصوص جمهوری اسلامی ایران در جهان بوجود آمده بود با راهبرد رئیس جمهوری و تائید و حمایت مقام معظم رهبری در حال از بین رفتن است، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان شجاعانه و با اقتدار به دنبال روان‌سازی شرایط پیشرفت برای کشور است.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان با مدیریت بحران برف و خشکسالی سال گذشته نشان داد که در مواقع بحران آمادگی لازم به منظور کاهش مشکلات مردم را دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش میزان آب سد سفیدرود نسبت به سال گذشته تمهیدات لازم برای مقابله با این وضعیت اندیشیده شده است با همکاری کشاورزان و تلاش مدیران امیدواریم کم آبی کشاورزی امسال را نیز پشت سربگذاریم.

استاندار گیلان افزود: استان از بخش خصوصی سالم و بی‌ادعا که سرمایه‌گذار است نه سرمایه بر، حمایت می‌کند، مدیران موظفند موانع سرمایه‌گذاری را در چارچوب قانون از بین ببرند.

نجفی با بیان اینکه عقب ماندگی‌های گیلان در بخش آسفالت و آب روستایی کاهش یافته است، تصریح کرد: دولت در تلاش است از تمام امکانات برای توسعه‌ استان و کاهش این فاصله‌ها استفاده کند.

 

تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 7

تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 3

تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 6 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 13

تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 4تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 2تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 5 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 8 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 10 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 12 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 14تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 11 تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا 16

منبع: واران نیوز و تسنیم

انتهای پیام/64


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads