کد خبر: 73366 - تاریخ: چهارشنبه، 25 فوریه 2015 - 12:55

چرا با احساسات جوانان بازی می شود؟!

نمایشگاه ازدواج در رشت یا نمایشگاه گل و گیاه!/ از غرفه جراحی زیبایی گرفته تا کشف حجاب دختران! + تصاویر

دانشجویی که اخیرا از نمایشگاه سیمای ازدواج در رشت دیدن کرده بود گفت: بنده به همراه دوستانم تصمیم گرفته بودیم که از این نمایشگاه بازدیدی کنیم و سوالاتی در خصوص ازدواجمان از مشاوران بپرسیم. همین که وارد نمایشگاه شدیم، ابتدا فکر کردیم اشتباه آمده ایم زیرا نصف مساحت نمایشگاه را به فروش گل و گیاه اختصاص داده بودند!

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز، چندی پیش مسئولان فرهنگی شهر رشت در مصاحبه هایی خبر از افتتاح نمایشگاهی با نام “سیمای ازدواج” در محل دائمی نمایشگاه های گیلان دادند و عنوان کردند که قرار است این نمایشگاه با محوریت سبک زندگی اسلامی، ترویج جوانان به ازدواج، برگزاری مسابقات فرهنگی و … برگزار شود.

یکی از مواردی هم که بسیار در تبلیغاتشان بیان می کردند، برپایی غرفه های پاسخ گویی به مسائل ازدواج جوانان با مشاوران توانمند و خوش ذوق بود که با آغوش باز خود میزبان و پذیرای جوانان خواهند بود.

 

1

بعد از افتتاح جشنواره سیمای ازدواج، چند نفر از دانشجویان برای بهره بردن از این غرفه های فرهنگی! راهی نمایشگاه شدند.

یکی از این دانشجویان در گفتگو با ۸ دی نیوز خاطرنشان کرد: بنده به همراه دوستانم تصمیم گرفته بودیم که از این نمایشگاه بازدیدی کنیم و سوالاتی در خصوص ازدواجمان از مشاوران بپرسیم. همین که وارد نمایشگاه شدیم، ابتدا فکر کردیم اشتباه آمده ایم زیرا نصف مساحت نمایشگاه را به فروش گل و گیاه اختصاص داده بودند!

 

2 3

وی همچنین افزود: بعد از دقایقی چرخیدن در نمایشگاه، بالاخره به قسمت سیمای ازدواج رسیدیم. با کمال شوق و اشتیاق در پی یافتن غرفه های سبک زندگی اسلامی بودیم ولی با کمال تاسف چیزهایی که نباید میدیدم آنجا دیدیم. از غرفه مشاوره برای جراحی زیبایی گرفته تا فروش لباس عروسهای غربی در نمایشگاه مشاهده کردیم!

 

4 5 6 7 8

این دانشجوی جوان ابراز نمود: هرچه گشتیم نتوانستیم غرفه پاسخ گویی به مسائل ازدواج را پیدا کنیم، ولی بعد از اینکه با پرس و جو، این غرفه را یافتیم، دیدیم که دو مرد و چهار زن به عنوان مشاور دور هم هستند، به یکی از آنان گفتیم چطور می شود سوالاتمان را بپرسیم؟ وی با دادن “کارت ویزیتِ” دفتر مشاوره خود واقع در یکی از خیابانهای رشت گفت: شما می توانید به این آدرس تشریف بیاورید و با پرداخت هزینه ای ویزیت شوید!!!

 

9 10 11 12

 

وی بعد از اظهاراتش در خصوص غرفه مشاوره، گفت: یکی از صحنه های دیگری که قلبم را بسیار لرزاند و باعث شد بغضی در گلویم بنشیند، کشف حجاب در نمایشگاه و پوشش زننده برخی از دختران و زنان بود!!!

 1314 15 16

 

وی در پایان ضمن دلخوری شدید از مسئولان فرهنگی استان تصریح کرد: خواهش بنده و تمام دانشجویانی که فریب تبلیغات شما را خوردیم و از شهرستانهای دور به این نمایشگاه آمدیم این است که خواهشا با احساسات ما بازی نکنید.

 17 18

لازم به ذکر است که آقایان مدیر کل و مسئولان فرهنگی استان، با افتخار تمام در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این نمایشگاه شرکت کرده و به خود بالیدند!

 انتهای پیام/39

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. مهدی
     | 2015/02/25 - 19:18
    پاسخ
    +2
    0

    در روایات آمده است: «كسی كه با نامحرمی شوخی كند، به خاطر هر كلمه‌ای كه در دنیا به او گفته، هزار سال در آتش دوزخ حبس خواهد شد».‏
    حال بماند که این دختران و پسران خیلی بیشتر از یک شوخی با یکدیگر مراوده دارند. خدایا ما را به حال خودمان وا مگذار…

  2. آخر الزمان
     | 2015/02/25 - 19:57
    پاسخ
    +2
    0

    رسول خدا(ص)می فرمایند: از [وقوع] غرق [يا دفن] شدن و مسخ و زلزله چاره اي نيست! عرض كردند: اي رسول خدا! آيا در اين امت؟ فرمود: آري، هنگامي كه زنان خوانندگي كنند، و زنا را حلال شمارند، و ربا خورند، و شكار در حرم را حلال گردانند، و لباس ابريشم پوشند، و مردان به مردان و زنان به زنان بسنده كنند (هم جنس بازي كنند).
    ( مستدرك الوسائل: ج 6 ص 188 ح 6737)

  3. دوست
     | 2015/02/25 - 21:26
    پاسخ
    +2
    0

    خجالت نمی کشید. دیگه چرا اسم اسلام را خراب می کنید و چنین نمایشگاه هایی برپا می کنید؟
    اگه بلد نیستید بگید نمی تونیم. والسلام.
    مطمئن باشید اقرار به ناتوانی بسیار زیبنده تر از انجام کارهای اشتباه است.

  4. دلسوزمردم
     | 2015/02/26 - 14:26
    پاسخ

    سلام آقای مدیرظرفیت ندارید بگوییدتانظر ندهیم ،منظورم این بودکه مگه مسئولین خواب بودند؟چون حرف حق تلخه منتشرنکردید؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads