کد خبر: 73322 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 فوریه 2015 - 15:11

این زن صاحب رُندترین اسم و فامیل دنیاست + عکس

یک زن کلمبیایی ترجیح داد باقی عمرش را با اسم و فامیل دیگری زندگی کند. اسم و فامیلی جدید این زن باعث شهرت جهانی وی شد.

به گزارش خوبان: خانمی که با نام «لیدیزونگا سایبورگ» شناخته می شد ترجیح داد اسم خود را به حروف الفبای لاتین تغییر دهد تا اولین کسی باشد که در اسم و فامیل خود همه حروف الفبا را دارد. نام این خانم کلمبیایی به ABCDEFGHIJKLMN  و نام فامیلش OPQRSTUVWXYZ تبدیل شده است.

 

1602543

 

با اینکه هنوز معلوم نیست دوستان این خانم قرار است وی را چگونه صدا کنند اما مطمئنا نمی توانند همه حروف اسمش را در صحبت به کار ببرند و شاید وی را با نام «ABC» به اختصار صدا کنند. این خانم که قبلا به اسم «لیدیزونگا سایبورگ» شناخته می شد به نظرش اسم قبلی اش از مد افتاده و قدیمی است! البته این خانم قبلا نیز سابقه عوض کردن اسمش را چندباری داشته اما به نظر می‌رسد این اسم جدید عجیب ترین آنهاست.

خانم الفبا در مصاحبه ای دلیل این انتخاب را تک بودن این اسم در کلمبیا و حتی جهان می‌داند و بعید می داند کسی این اسم را داشته باشد و یا بخواهد به این اسم تغییر دهد. همچنین خانم الفبا دوست دارد که همیشه شخصیت اعجاب آوری میان مردم باشد.

این خانم ۳۶ ساله برای ثبت این اسم از سال ۲۰۱۲ تلاش کرد تا اینکه بالاخره توانست کارت شناسایی اش را در سال ۲۰۱۳ بگیرد. حالا باید دید خانم الفبا روزی از این اسم عجیب منصرف خواهد شد و یا اینکه اسم عجیب تری به نظرش خواهد رسید؟

 

1602540

 

منبع: مجله مهر

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads