کد خبر: 73222 - تاریخ: یکشنبه، 22 فوریه 2015 - 23:09

تامینی:

قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی شوخی ندارد/ هر متخلفی بدون جانبداری باید محاکمه شود

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی شوخی ندارد، گفت: هرکس متخلف است بدون جانب داری باید در محکمه قانون محاکمه شود.

به گزارش خوبان، حسن تأمینی در گفت و گو با دیار بارن، با تأکید بر اینکه قوه قضاییه در بحث رسیدگی به پرونده های رانت خواری، اختلاس و مشکلات سیستم بانکی کارنامه قابل قبولی را ارائه کرده است، اظهار کرد: متولیان قضایی کشور جدی و بدون کوچک ترین رأفتی متخلفان در حوزه مفاسد اقتصادی را در ساختار ترازوی میزان قانون با سنگینی کفه عدالت محاکمه می کنند.

نامه احمد توکلی را هنوز مطالعه نکرده ام

وی در خصوص نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد نامه ای که احمد توکلی نماینده مردم تهران در تشریح پرونده مهدی هاشمی به خانه ملت ارائه داده است، گفت: نماینده مردم تهران نامه ای را با مضمون و محتوای پرونده نفتی مهدی هاشمی به مجلس شورای اسلامی ارائه و در اختیار نمایندگان گذاشته است.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هنوز محتوای این نامه را مطالعه و بررسی نکرده ام که بخواهم در مورد آن اظهار نظر کنم.

تامینی با اشاره به امثال پرونده مهدی هاشمی، اضافه کرد: هر کس متخلف است بدون جانب داری باید در محکمه قانون بر اساس قوانین تعریف شده از سوی مراجع عالی قانون گذاری در کشور محاکمه شود.

گفتنی است؛ احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی د رهفته اخیر طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مباحثی را پیرامون اتهامات نفتی مهدی هاشمی رفسنجانی مطرح کرد.

انتهای پیام/196


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads