کد خبر: 73085 - تاریخ: شنبه، 21 فوریه 2015 - 11:24

بارش رحمت الهی در گیلان/

استقرار هوای سرد و بارشی تا روز دوشنبه/ تعطیلی برخی مدارس مناطق کوهستانی گیلان

با ورود جبهه هوای سرد و بارش زا، استان گیلان بار دیگر حال و هوای زمستانی به خود گرفته است. بارش شدید برف در برخی مناطق سبب تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی شده. هواشناسی گیلان از حضور هوای سرد تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی کوثری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: اکنون دمای رشت صفر درجه و رطوبت نسبی هوا برف100 درصد است.

وی با بیان اینکه توده هوای سرد و بارش‌زا در سواحل جنوبی خزر مستقر شده است، افزود: امروز هوای گیلان مه‌آلود، بارانی و برف و وزش باد و کاهش محسوس دما است.

کارشناس هواشناسی گیلان ادامه داد: صبح تا ظهر فردا یکشنبه هوای گیلان ابری، بارانی، برفی و عصر نیمه ابری و ابری و کاهش ناپایداری هوای پیش‌بینی می‌شود.

وی به هوای گیلان در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: دوشنبه بارش خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و از عصر روز دوشنبه هوا به تدریج خوب می‌شود.

کوثری با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته منجیل با 9 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر گیلان بود، خاطرنشان کرد: جیرنده رودبار با چهار درجه زیرصفر سردترین شهر گیلان است.

وی وضعیت دریا را موج دو تا سه متری عنوان کرد و یادآور شد: دریا امروز و فردا برای فعالیت دریانوردی و صید و صیادی نامناسب است.

تعطیلی برخی مدارس گیلان

همچنین آموزش و پرورش استان گیلان در اطلاعیه ای اعلام نمود: بعلت بارش برف در برخی مناطق و سخت شدن تردد در معابر عمومی، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق آموزش و پرورش دیلمان – عمارلو – رحمت آباد و مدارس مناطق کوهستانی شهرستان املش امروز شنبه دوم اسفند 93 تعطیل می باشد. این گزارش می افزاید: حضور مدیر مدرسه و عوامل اجرایی در محل آموزشگاه الزامی است. همچنین مابقی مدارس مناطق استان طبق روال عادی فعال می باشد.

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads