کد خبر: 72882 - تاریخ: چهارشنبه، 18 فوریه 2015 - 13:35

مدیرکل دامپزشکی گیلان:

مرغ‌های منجمد هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارند/ مردم با خیالی آسوده مرغ‌های منجمد را استفاده کنند

مدیرکل دامپزشکی گیلان با اشاره به برخی مسائل درباره توزیع مرغ‌های منجمد گفت: مرغ‌های منجمدی که توسط شرکت پشتیبانی امور دام در گیلان توزیع می‌شود هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارند.

به گزارش خوبان، سهراب عاقبتی در گفتگو با فارس، با اشاره به برخی مسائل درباره توزیع مرغ‌های منجمد گفت: مرغ‌های منجمدی که توسط شرکت پشتیبانی امورمرغ منجمد دام در گیلان توزیع می‌شود هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارند.

وی با بیان اینکه مردم با خیالی آسوده اقدام به مصرف مرغ‌های منجمد کنند، تصریح کرد: استفاده از مرغ منجمد از نظر اقتصادی نیز مقرون به‌صرفه است.

مدیرکل دامپزشکی گیلان مناسب‌ترین وزن برای مصرف مرغ‌ها را یک‌هزار و 400 تا یک‌هزار و 800 گرم عنوان کرد و افزود: مرغ‌های با این وزن برای طبخ مناسب‌تر هستند.

وی با اشاره به اینکه مرغ‌های منجمد برای مصرف باید از حالت انجماد خارج شوند، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی درباره کیفیت مرغ‌های منجمد وجود ندارد و مورد تأیید است.

مدیرکل دامپزشکی گیلان یادآور شد: مرغ‌های بالای دو کیلوگرم نیز قابل مصرف هستند اما میزان چربی در آنها زیادتر است و توصیه می‌شود مرغ‌های با وزن کمتر از این مقدار مصرف شود.

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads