کد خبر: 72585 - تاریخ: شنبه، 14 فوریه 2015 - 10:15

با کسب 305 امتیاز؛

تیم هاپکیدوی گیلان با اقتدار قهرمان ایران شد

چهاردهمین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی باشگاه های کشور، جمعه شب با برتری تیم گیلان در رشت پایان یافت.

به گزارش خوبان، تیم هاپکیدوی گیلان با اقتدار قهرمان ایران شد.

در این دوره از رقابت ها، 178 ورزشکار در قالب 18 تیم از استان های مختلف کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز در سالن ورزشی آتش نشانی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در مجموع تیمی رده های سنی مختلف، تیم آکادمی مرکزی هاپکیدوی گیلان با کسب 305 امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم هاپکیدوی ستارگان خراسان رضوی با کسب 180 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم آکادمی هاپکیدوی رباط کریم تهران با کسب 130 امتیاز عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی مختلف نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

رییس سبک هاپکیدوی ایران و آسیا در پایان این رقابت ها گفت: نفرات برتر این مسابقات در رده سنی بزرگسالان انتخاب و به عضویت تیم ملی در خواهند آمد تا سال آینده در رقابت های جهانی و آسیایی حضور یابند.

محمدرضا هاشم پور افزود : دومین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی آسیا تیر ماه سال آینده در کشور امارات برگزار می شود و برای رقابت های جهانی نیز، کشورهای کره جنوبی و جمهوری آذربایجان درخواست میزبانی کرده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads