کد خبر: 7252 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 سپتامبر 2012 - 09:45

نمایندگان گیلان نقره داغ شدند

باشگاه داماش به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی و محروم از دو بازی و باشگاه ملوان انزلی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خوبان به نقل از  ۸دی در پی فحاشی‌های گسترده در بازی بین دو تیم گیلانی ملوان بند انزلی و داماش گیلان که در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو تیم گیلانی را جریمه نمود.

بر اساس گزارش ناظران بازی و داوری دیدار تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندر انزلی، تماشاگران منتسب به تیم داماش تخلفات شدیدی نظیر اهانت به بازیکنان ملوان و داوران بازی کردند. در جریان بازی ۷ ماده منفجره به داخل زمین پرتاب شد که به یک عکاس هم اصابت کرد.

کمیته انضباطی بر اساس سوابق سو برخی تماشاگران داماش و وخامت وضعیت ورزشگاه در زمان بازی‌های این تیم، این باشگاه را به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدی و محروم از دو بازی محکوم کرد.

همچنین تماشاگران منتسب به تیم ملوان انزلی هم در این بازی تخلفاتی مرتکب شدند که باشگاه ملوان انزلی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

میزبانی خارج از خانه تیم داماش، با تشخیص و تعیین سازمان لیگ خواهد بود. آرای صادره قطعی و غیرقابل تغییر هستند.

فحاشی و دشمنی بین دو تیم گیلانی ملوان و داماش چیز تازه ای نیست. این دو تیم  که اکثراً با بازیکنان “بومی” دارند در بیشتر بازیهایی که مقابل هم دارند تماشاچی‌ها بیشتر از تماشاچی بازی به فحاشی مقابل هم می‌پردازند. و این بی فرهنگی حتی منحصر به این دو تیم نیست و همواره وقتی تیمهای رشتی و انزلی مقابل هم قرار می‌گیرند این فضا وجود دارد و می‌توان به بازیهای قدیمی‌بین ملوان و سپیدرود اشاره کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads