کد خبر: 72430 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 فوریه 2015 - 12:21

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

محدودیت ترافیکی در 2 محور اصلی گیلان فردا اعمال می شود

فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل خبر داد.

به گزارش خوبان: مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارندگی هوای گیلان اظهار کرد: به دلیل بارندگی سطح جاده‌های گیلان لغزنده است و تردد با احتیاط و رعایت مقررات و قوانین رانندگی ایمن‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان با دقت و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند، افزود: کنترل خودرو در چنین شرایطی در حالی امکانپذیر است که راننده فاصله طولی و سرعت و سبقت مطمئنه را رعایت کند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده‌های این استان تصریح کرد: امروز محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد، اما از ساعت 7 صبح تا 23 فردا جمعه عبور و مرور انواع کامیون باربری و تریلر در محور رشت‌ ـ‌ قزوین ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت 15 تا 23 فردا جمعه محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ـ‌اردبیل اعمال می‌شود و تردد انواع کامیون‌ها و خودروهای سنگین به استثنای حاملان مواد غذایی و سوختی در دو محور مذکور ممنوع است.

رستگار با تاکید بر رعایت ساعات محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی روز گذشته و خروجی مسافران در روز جمعه از گیلان، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی از رانندگان خودروهای باربری و سنگین خواست در زمان ساعات محدودیت ترافیکی از تردد در محورهای مذکور خودداری کنند در غیر این صورت جلوی تردد آنها گرفته می‌شود.

انتهای پیام/94

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads