کد خبر: 72113 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 فوریه 2015 - 14:34

رئیس شورای شهر خشکبیجار:

بیعت مجدد با ولی فقیه در 22 بهمن/ فردا همه می آییم

صفری ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر خشکبیجار برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با سر دادن شعار لبیک یا محمد رسول الله اقدام وقیحانه و زشت نظام سلطه را محکوم و نفرت و انزجار خود را از این گونه اهانت های گستاخانه فریاد خوهیم زد.

به گزارش خوبان: حمید صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یوم الله 22بهمن گفت: 22 بهمن روز همدلی، وحدت و حمید صفرییکپارچگی و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و زیاده خواهی استکبار داخلی و جهانی است.

 

وی 22 بهمن را بزرگترین مانور سیاسی و بهترین پاسخ کوبنده ملت وفادار و بصیر ایران در مقابل یاوه گویی های دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) دانست و افزود: همچون سالهای گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته، بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) پیمان می بندیم و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.
صفری ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر خشکبیجار برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با سر دادن شعار لبیک یا محمد رسول الله اقدام وقیحانه و زشت نظام سلطه را محکوم و نفرت  و انزجار خود را از این گونه اهانت های گستاخانه فریاد خوهیم زد.

 

رئیس شواری شهر خشکبیجار افزود: پایبندی خود به ارزش های اسلامی و تبعیت خود از ولی فقیه مان را با حضوری کوبنده در روز 22 بهمن نشان خواهیم داد.

 

انتهای پیام/87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads