کد خبر: 72075 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 فوریه 2015 - 10:04

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

اجرای ویژه‌برنامه‌های مفرح در راهپیمایی 22 بهمن گیلان/ شب 22 بهمن آسمان گیلان نورافشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد، مفرح و با نشاط همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با فارس، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ولایی و بصیر گیلان اظهار کرد: پایه حجت الاسلام اشجریانقلاب اسلامی در پدیداری، پیروزی و پایداری بر مردم است.

وی ادامه داد: ویژگی مردمی بودن، انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب‌ها متمایز کرده و سرنوشت انقلاب با حمایت‌های ملت مشخص می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مردمی بودن را جزو لاینفک انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم مسئولان را انتخاب می‌کنند در حالی که در دیگر انقلاب‌ها منافع سیاسی، اقتصادی و حزبی جای ملت را گرفته و مردم از کانون توجه سیاستگذاران کنار رفتند و حتی در بعضی از انقلاب‌ها حق رای پس از مدتی از ملت سلب شده است.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های عید انقلاب در دهه‌فجر تصریح کرد: جشن‌های مردمی به صورت خودجوش برگزار می‌شود و مردم احساس مالکیت انقلاب را دارند.

اشجری به تشکیل ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ستاد مذکور زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا مردم نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: 22 بهمن عصاره تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و مردم در سالروز انقلاب اسلامی خوش می‌درخشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن را تجدید بیعت با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن تایید نظام مقدس اسلامی و حمایت از خواسته‌ها و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

راهپیمایی 22 بهمن در 56 نقطه گیلان

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان می‌کنند تا راه شهیدان را به درستی و استواری بپیمایند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن در 56 نقطه از استان با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

اشجری به حضور بیش از 300 خبرنگار برای پوشش اخبار راهپیمایی روز 22 بهمن در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: 70 نفر خبرنگار راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر رشت را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از ایجاد جاذبه‌هایی برای راهپیمایان در روز 22 بهمن خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده فرح، سرور و شادابی همراه با معنویت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای مردم ایجاد شود.

وی اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزی «همسرایان فجر» را از برنامه‌های راهپیمایی روز 22 بهمن در رشت عنوان کرد و افزود: پرواز سه پاراموتور در آسمان شهر، پرواز 36 کبوتر به منظور 36 سال حیات طیبه، گل‌افشانی راهپیمایان با بالگرد نیروی دریایی ارتش، حضور نمادین گیل‌مردان و گیل‌زنان با لباس محلی و حضور ورزشکاران و مدال‌آوران در ایستگاه ویژه‌ای در میدان شهدای ذهاب از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در راهپیمایی روز 22 بهمن در رشت است.

اشجری با اشاره به رژه موتورسواران در راهپیمایی روز 22 بهمن در رشت، تصریح کرد: استقبال نمادین 36 نفر از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی و نسل سومی‌های انقلاب اسلامی با دود کردن اسپند، برپایی ایستگاه چهره‌آرایی، ایجاد ایستگاه خشم پرتاب کفش به طرف آدمک‌های اوباما و نتانیاهو، رهاسازی بالن‌های کوچک در آسمان و … نشاط و سرور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را فراهم می‌کند.

 

شب 22 بهمن آسمان گیلان نورافشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از نورافشانی آسمان همزمان با شب 22 بهمن در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: 2 مراسم ویژه در پارک دانشجو و میدان شهدای ذهاب ساعت 19:30 شب 22 بهمن تدارک دیده شده و نورافشانی ساعت 21 همزمان با گلبانگ الله‌اکبر در سراسر استان انجام می‌شود و امیدواریم جاذبه‌های ویژه در مراسم شادی و سرور مردم در جشن‌های انقلاب را فراهم کند.

انتهای پیام/334


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads