کد خبر: 71853 - تاریخ: یکشنبه، 8 فوریه 2015 - 09:25

شهردار خمام به خوبان خبر گفت:

تعریض خیابان امام خمینی (ره) تا عید به طول می انجامد/ با اجرای این طرح 40 درصد بار ترافیکی کاسته می شود

علیرضا پورهادی مبلغ اعتبار این پروژه را 120 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه تا به امروز حدوداً 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در تلاشیم تا پیش از شروع تعطیلات نوروزی کار به اتمام برسد.

به گزارش خوبان: علیرضا پورهادی شهردار خمام در خصوص تعریض خیابان امام خمینی (ره) خمام گفت: طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) از حدود دو سال قبل با کنارکشیدن تیربرق های این خیابان آغاز شد و یک قسمت از خیابان بر اساس نقشه تفصیلی جدول گذاری شد.

وی با بیان این که این نقشه تفصیلی پیش از این به کمیسیون ماده 5 رفته بود گفت: معمولا طرح هایی که به این صورت است تصویب آن چندین جلسه به طول می انجامد.

شهردار خمام ادامه داد: این مصوبه توسط استاندار وقت و برخی دیگر از مسئولین مرتبط به تایید رسیده بود.

پورهادی با اشاره به این مطلب که با تعریض خیابان امام خمینی (ره) بین 30 تا 40 درصد مشکل ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد اظهار داشت: از حجم ترافیک کوچه های فرعی منتهی به مسکن مهر، خیابان فرهنگ و خیابان بوعلی کاسته خواهد شد.

شهردار خمام مبلغ اعتبار این پروژه را 120 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه تا به امروز حدوداً 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تلاشیم تا پیش از شروع تعطیلات نوروزی کار به اتمام برسد.

 

تعریض خیابان امام خمینی خمام5

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اجرای این طرح، مشکلات ترافیکی از یک نقطه شهر به نقطه دیگر منتقل می شود گفت: در دراز مدت تمام مغازه ها در طرح تعریض قرار دارند و این کار به اعتبار زیادی نیاز دارد. اما در حال حاضر در توان شهرداری نیست تا این مغازه ها را خریداری نماید. در نتیجه فعلاً یک فاز آن در حال انجام است و فاز دیگر آن در آینده های دور عملی می شود.

وی همچنین از اجرای طرح تعریض در روبروی پایگاه شهید شیرودی خمام خبر داد و گفت: با هماهنگی با مشاور طرح، مقرر شد تا نقشه ای تهیه شود تا عقب نشینی صورت گیرد و اندکی از بار ترافیکی این نقطه از شهر نیز کاسته شود.

پورهادی با اشاره به طول این پروژه گفت: این پروژه حدوداً 220 متر طول دارد.

شهردار خمام در پایان با اشاره به رضایت 80 درصد شهروندان از اجرای این پروژه گفت: روزی نیست که مردم در این خصوص از شهرداری تشکر نکنند.

 

انتهای پیام/54


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. خمامی
     | 2015/02/8 - 13:06
    پاسخ
    +1
    -2

    از مصاحبه اقای شهردار تشکر ولی بهتر بود کمی زودتر انجام میشد در ضمن طرح تعریض جاده امری ضروری بوده و از رئیس واعضای محترم شورا که با پشتیبانی از شهردار جوانمان او را یاری نموده و مایه دلگرمی او میشوند ممنون و سپاسگزاریم

  2. ناشناس
     | 2015/02/8 - 17:14
    پاسخ
    +2
    -1

    شهردار محبوب با همکاری سازمان آمار به 80 درصد رضایت پی بردن ؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads