کد خبر: 71799 - تاریخ: شنبه، 7 فوریه 2015 - 13:49

اسرار سقوط/

فساد اقتصادی توام با فساد جنسی در دربار شاه+تصاویر

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می‌داند و می‌گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

به گزارش خوبان به نقل از صدای سراب، فساد مالی یکی از جنبه‌های قابل بررسی رژیم فاسد پهلوی است؛ در حالی‌که مردم ایران در فقر زندگی می‌کردند و از امکانات اولیه برای زندگی هم برخوردار نبودند،‌ پول‌های نفت و درآمدهای دیگر کشور صرف عیاشی ها و خوشگذرانی های شاه و خاندان وی می‌شده است.

فساد مالی در دوران پهلوی همواره وجود داشته است ولی فسادی که بعد از افزایش قیمت نفت سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) در ایران پدیدار شد، مساله ای بود فراتر از همه آنها و جدا از تمام معیارهای قابل قبول.

پورسانت ها و زد و بند با مقاطعه کاران داخلی و بین المللی توسط دربار و اطرافیان شاه چیزی بود که بر هیچ کس پوشیده نبود؛ به طوری که فریدون هویدا در ارتباط با فساد مالی حاکم در خانواده شاه چنین می نویسد: «فسادی که درون دربار شاه وجود داشت حقیقتاً ابعاد وحشتناک به خود گرفته بود، برادران و خواهران شاه به خاطر واسطگی برای عقد قرارداد بین دولت ایران و شرکت هایی که گاه خودشان نیز جزو سهامداران عمده آنها بوده حق العمل های کلانی به چنگ می آوردند.

گرفتاری اصلی در این موضوع فقط مساله رشوه خواری یا دریافت حق کمیسیون توسط خانواده سلطنت نبود؛ بلکه اقدامات آنها الگویی برای تقلید دیگران می شد و به صورت منبعی در آمده بود که جامعه را در هر سطحی به آلودگی می کشانید.

 

1

 

افشاگری‌های آمریکا درباره فساد شاه پهلوی

سرازیر شدن ثروت‌های هنگفت به جیب این و آن در موقع عقد قراردادها گاه می شد که رسوایی هایی را نیز به دنبال می آورد؛ چنانکه یکبار کمیسیون تحقیق سنای آمریکا افشا کرد که در جریان یکی از معاملات با کمپانی های آمریکایی عده زیادی از جمله شوهر خواهر شاه و فرمانده نیروی هوایی ایران (ارتشبد خاتمی) به اتفاق پسر بزرگ اشرف رشوه هنگفتی دریافت کرده اند.

ارتشبد سابق فردوست طی سال های حضور در دفتر ویژه اطلاعات و بازرسی شاهنشاهی با هزاران مورد اختلاس و ارتشا در سطح مقامات عالی رتبه کشور آشنا بود که مطالبش به شرح زیر آورده می شود:

در دوران مسؤولیتم در بازرسی متوجه شدم که اصولا موارد سوء استفاده و حیف و میل نهایت ندارد در دوران ۱۳ ساله نخست وزیری هویدا همه می چاپیدند و هویدا کاملا نسبت به این وضع بی تفاوت بود؛ در صورتی که یکی از مهم ترین وظایف رئیس دولت جلوگیری از فساد و حیف و میل اموال دولتی است.

در هیچ زمانی به اندازه دوران هویدا فساد گسترده نبود و او چون جلب رضایت محمد رضا را می طلبید نمی‌خواست کسی را از خود ناراضی کند و به همین دلیل نیز صدارت او طولانی شد. من هر ۲ ماه یکبار از طرف افسر دفتر ویژه، که مسؤول پیگیری پرونده ها بود، پیشرفت کار را سؤال می کردم. اصلا پیشرفتی وجود نداشت و صفر بود، همه پرونده ها طبق دستور شفاهی نخست وزیر به وزیر دادگستری، بایگانی نمی‌شد و محمد رضا نیز اهمیتی به این امر نمی داد و از نظر او بی ایراد بود.

 

قاچاق مواد مخدر توسط برادر شاه

علاوه بر سوء استفاده ها و اختلاس های مالی در نظام سیاسی پهلوی آن‌هم در دربار و در حد امرای ارتش، یکی از مسائل حیرت‌انگیز این دوران، دخالت های دربار شاه در امور مربوط به مواد مخدر بود. به محمود رضا یکی از برادران شاه اجازه داده شده بود در امر کشت تریاک و برداشت محصول آن فعالیت داشته باشد. همه ساله محمود رضا به بهانه اینکه محصول تریاک خوب نبود مقدار زیادی از تریاک های بدست آمده را برای خود نگه می داشت و بعدا آن را به قیمت هنگفت در بازار سیاه به فروش می رساند.

حمایت شاه و آزاد سازی امیر هوشنگ دولو که به جرم قاچاق مواد مخدر در سوئیس زندانی بود از جمله مسائلی است که در روشنگری اذهان مردم در حمایت شاه از باند قاچاق مواد مخدر مؤثر بود مردم از این مساله حیرت زده شده بودند که چطور قاچاقچی های خرده پای بدبخت به دستور شاه تیرباران می شوند ولی همین شاه دوست خود را (امیر هوشنگ دولو) که به جرم قاچاق مواد مخدر در سوئیس بازداشت شده از محاکمه و زندان می رهاند؟

علاوه بر سوء استفاده مالی و دخالت دربار در قاچاق مواد مخدر، اکثر اعضای خانواده سلطنتی و مقامات سطح بالای کشور به گونه ای زندگی می کردند که می توان گفت هیچ گونه تناسبی با دستورات مذهب رسمی کشور که بیش از ۹۹ درصد از جمعیت مردم ایران به آن اعتقاد داشتند مطابقت نداشت.

 

 

تاثیر این فسادها،در ایجاد انگیزه برای اوجگیری انقلاب اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های آن زمان مردم مشاهده کرد:

ـ نظام شاهنشاهی سرچشمه فساد است.

ـ شاه مظهر رذالت،دنائت،لئامت و فساد است.

ـ اسلام دین جنبش و جهاد است،برنامه اش کوبیدن فساد است.

ـ تا شاه در ایران است،فساد هم هست.

ـ مرگ بر رژیم فاسد.

 فساد اقتصادی و اخلاقی پهلوی ها و روابط نامشروع شاه با خواهرش

در منابع موجود از نقش ساواک در حمایت و گسترش فساد اقتصادی و مالی میان دوایر و مجموعه‌ ارکان حاکمیت، به‌ویژه اعضای خاندان سلطنت سخن به میان آمده است. هر چند ساواک بر اقدامات، فعالیتها و رفتارهای اعضای درجه اول و مؤثر خاندان سلطنت اشراف داشت، اما نمی‌توانست در برابر اقدامات آنان واکنش نشان دهد.

در این میان به دلیل ارتباطات و زد و بندهای نزدیک رؤسای وقت ساواک (به‌ویژه بختیار و نصیری) با اعضای درجه اول و مؤثر این خاندان، عمدتاً ساواک به مشوقی برای گسترش فساد اقتصادی، مالی و اخلاقی تبدیل شده بود.

در گزارشات ساواک، فساد خاندان سلطنت و شخص شاه، به پدیده‌ای معمول و پذیرفته شده تبدیل شده بود؛ البته به دلیل واهمه و رعبی که از ساواک در بین مردم وجود داشت، اساساً هیچ‌ انتقاد و اعتراض علنی و آشکاری از فساد حاکم بر خاندان سلطنت وجود نداشت و هرگونه انتقادی حتی بسیار محدود نیز به شدت توسط ساواک سركوب می‌شد. در همین حال در برخی موارد، ساواک علناً و عملاً از فساد اقتصادی و نیز اجحاف و ستمکاری اعضای خاندان سلطنت در برابر شهروندان حمایت کرده و هرگونه اعتراضی را در نطفه خفه می‌کرد.

در بین اعضای خاندان سلطنت، اشرف پهلوی، خواهر دوقلوی شاه، بیشترین اشتهار را به فساد اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی یدک می‌کشید و ساواک از فعالیت‌های او اطلاع داشت؛ اما هیچ‌گاه مانعی بر سر راه این‌ فعالیت‌ها ایجاد نکرد و یا نتوانست مشکلی به وجود بیاورد .

محمدرضا در هنگام زندگی با فوزیه، با یکی از خواهران خود به نام اشرف هم رابطه غیراخلاقی داشت و به همین دلیل امتیازات مختلفی در زمینه تجارت به خواهر هوس بازش میداد.

 

روابط نامشروع شاه با خواننده هرزه زمان طاغوت که  آکادمی گوگوش را بنا نهاد

گوگوش از جمله افرادی بود که با محمدرضا شاه روابط نامشروع داشته است.

محمود قربانی (صاحب هتل کاباره میامی) در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۴ همسر گوگوش بوده است. وی علاوه بر این با بهروز وثوقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی نیز ازدواج کرده است. اخیراً با اظهارات تکان دهنده فردی به نام شادی پهلوی مشخص شده که ازدواج با محمود قربانی در واقع پوششی برای حاملگی نامشروع وی از محمدرضا پهلوی است.

2

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می‌داند و می‌گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی داستان تولد خود را از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می‌کند: «دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می‌آمدم موازنه‌های قدرت پشت پرده زیادی به هم می‌ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می‌شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم …..مادرم کمی‌پس از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع .شایعه ای مبنی بر زایمان او از محمد رضا پهلوی او با همین شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و بار دیگر به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی او فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم او در روز زایمان مادرم مامور به بیمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد می‌کنند کامبیز به این دلیل امروز کند ذهن. و لقب عقب مانده گرفته است.»

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.
او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

3

از دیگر اعضای «خاندان هرزه پهلوی» که سوابقی در مفاسد اخلاقی دارد، مادر شاه مخلوع ایران بود که به عنوان کسی که با نگهبانان کاخ سر و سری داشت، شناخته شده بود.

 یکی از دوستان نزدیک شاه  در کتاب خاطرات خود مینویسد: «محمدرضا پهلوی نتیجه روابط جنسی همسر رضاخان با نگهبانان کاخ است»، به این معنی که شاید رضا سفّاک پهلوی پدر اصلی محمدرضا نباشد.

4

محمدرضا پهلوی با خواهرش رابطه غیراخلاقی جنسی داشت.

محمدرضا در هنگام زندگی با فوزیه، با یکی از خواهران خود به نام اشرف هم رابطه غیراخلاقی داشت و به همین دلیل امتیازات مختلفی در زمینه تجارت به خواهر هوس بازش میداد.

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads