کد خبر: 7163 - تاریخ: دوشنبه، 10 سپتامبر 2012 - 00:43

باز نشر تبلیغات انتخاباتی سال 84 با چه هدفی است

خیز انتخاباتی هاشمی رفسنجانی سرعت گرفت

در حالی که مدت کوتاهی از سناریوی روزنامه آرمان و رپرتاژ آگهی های آن نمی گذرد شاهد ورود سایت رسمی هاشمی رفسنجانی به موضوع تبلیغات انتخاباتی هستیم. سایت هاشمی در طی دو روز 11 و 15 شهریور در حرکتی که باید آن را تداوم حرکتهای تبلیغاتی برای ورود مجدد به عرصه سیاسی و اجتماعی کشور دانست دو مطلب هدف دار دیگر منتشر کرد.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن نیوز: بولتن اولین سایتی بود که احتمال نامزدی هاشمی در انتخابات سال 92 را مطرح کرد و پس از انتشار دو گزارش که عملاً پروژه از پیش طرح ریزی شده برای ورود هاشمی به عرصه انتخابات را سوزاند روزنامه آرمان که ارگان غیررسمی آقای هاشمی است و از طرف محمد هاشمی خط می گیرد، این مسئله ورود هاشمی را در قالب یک موضوع سوالی به عنوان تیتر و عکس یک طرح کار کرد تا بگوید این که نشان دادیم دم خروس نبود و آنچه نوشیم تبلیغات پیش از موعد برای انتخابات نیست.

 

در حالی که مدت کوتاهی از سناریوی روزنامه آرمان و رپرتاژ آگهی هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 نمی گذرد  شاهد ورود سایت رسمی هاشمی رفسنجانی به موضوع تبلیغات انتخاباتی هستیم. سایت هاشمی در طی دو روز 11 و 15 شهریور در حرکتی که باید آن را تداوم حرکتهای تبلیغاتی برای ورود مجدد به عرصه سیاسی و اجتماعی کشور دانست دو مطلب هدف دار با تیترهای  << مبنای تشکیل دولت هاشمی چه بود؟”دولت فرآگیر از ولایتی تا خاتمی”>> و << ” متاعی جز آبرو پای مصلحت مردم ندارم ” هاشمی در تبلیغات ۸۴ چه گفت؟>> را منتشر کرد.

 

حال باید دید منظور از اینکه سایت آقای هاشمی متن فیلم تبلیغاتی هاشمی در سال 84 را دوباره بازنشر داده و همچنین مقالاتی را با این عنوان که فقط هاشمی می تواند کشور را نجات دهد را از آرشیوهای 6 سال پیش انتخاب کرده تا باز نشر کند چیست. آیا هاشمی واقعا هنوز فکر می کند که آنقدر مقبولیت در بین عوام و خواص دارد که گوی سبقت را در انتخابات سال 92 از دیگر رقیبان ربوده و بتواند در جامعه توفیقاتی بیشتر از گذشته به دست آورد. آیا خیز انتخاباتی هاشمی جدی است و وی در حال آماده کردن اذهان عمومی برای ورود مجدد به عرصه رقابت سنگین ریاست جمهوری است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads