کد خبر: 71572 - تاریخ: چهارشنبه، 4 فوریه 2015 - 12:10

سردار هامون محمدی:

فرهنگ اسلامی و امنیت حاکم بر کشور از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه قدس گیلان دهه فجر را نتیجه بیش از 20 سال جانفشانی دانست و گفت: امنیت حاکم بر کشور و فرهنگ غنی اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، سردار هامون محمدی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح سه طرح سپاه ناحیه این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از زرین‌ترین ایام تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: آنها تصمیم گرفتند سرنوشت خود را با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به بهترین نحو و با انقلاب اسلامی به پیروزی برسانند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: تأثیرگذاری این تغییر به گونه‌ای بود که کشورهای مختلف قبل از تصمیم‌گیری‌های خود نگاهی به تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی ایران می‌اندازند.

وی دهه فجر را نتیجه بیش از 20 سال جانفشانی دانست و افزود: امنیت حاکم بر کشور و فرهنگ غنی اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

محمدی با اشاره به اینکه سپاه طرح‌های خوبی در تمام زمینه‌ها به ویژه ورزش داشته است، متذکر شد: امیدواریم با همکاری تمام مسئولان بتوانیم این طرح‌ها را به مرحله اجرا درآوریم.

به گزارش فارس، پایگاه مقاومت بسیج روستای دلیواندان از توابع بخش تولمات از سال 92 آغاز شد و با حمایت و همکاری خوب سپاه ناحیه صومعه‌سرا در مدت 9 ماه به پایان رسید.

بنای مذکور در زمینی به مساحت 50 متر مربع و زیربنای 38 متر مربع احداث شده و برای ساخت آن اعتباری بالغ بر 17 میلیون تومان هزینه صورت گرفته که 10 میلیون تومان از منابع سپاه و بقیه کمک‌های مردمی بوده است.

دو طرح دیگر نیز مربوط به سوله‌های ورزشی صالحین در طاهر گوراب و شیخ‌محله صومعه‌سرا با زیربنای 400 و 450 متر مربع بوده که برای ساخت آن از اعتبارات درآمدی بسیج استفاده شده است.

گفتنی است؛ روستای دلیوندان از توابع بخش تولمات صومعه‌سرا بوده و دارای 6 شهید است.

انتهای پیام/31


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads