کد خبر: 71531 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 فوریه 2015 - 21:58

حرکت ارزشی بازیکن استقلال؛

عنایتی: حرکتم بعد از گلزنی به سپاهان قلبی بود/ دوست داشتم پاسخ توهین آن نشریه خارجی را بدهم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتم بعد از گلزنی به سپاهان و نشان دادن نام مقدس پیامبر اسلام(ص)کاملا قلبی بود.

به گزارش خوبان: رضا عنایتی قبل از آغاز تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بردی که مقابل سپاهان به دست آوردیم تمرینات خوبی بعد از عنایتیآن پشت سر گذاشتیم هرچند فاصله بازی‌ها کم است اما همه بازیکنان تیم کنار هم هستند و امیدواریم که بتوانیم همه انتظارات را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبول داری هواداران از تو انتظار دارند گفت: بله، قبول دارم اما این انتظار مختص الان نیست و هر جا بوده‌ام این انتظار از من وجود دارد. مطمئنا این قضیه بار را برای من سنگین می کند اما هواداران مطمئن باشند با تمام وجود در خدمت استقلال هستم چه گل بزنم و چه نزنم.

وی در خصوص حرکتی که بعد از گلزنی در دیدار مقابل سپاهان انجام داد و نام حضرت محمد(ص) که روی پیراهن حک شده بود را به تصویر کشید، گفت: من اصلا بحث تبلیغاتی نداشتم و کارم قلبی بود. قبل از بازی با سپاهان تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم و البته این را بگویم که نباید به هیچ دینی توهین شود چون ما مسلمانان این کار را انجام نمی‌دهیم. به هر حال چند هفته بود که با خودم فکر می‌کردم که این حرکت را انجام دهم و خدا کمک کرد که این اتفاق افتاد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که چرا او باید این کار را انجام دهد گفت: شاید همه بازیکنان تیم هم چنین نیتی داشتند و آنها هم همچین تی‌شرت‌هایی را پوشیده بودند اما هیچ کس اطلاع نداشت من چنین حرکتی را می خواهم انجام دهم چون اعتقاد دارم حاضرم جانم را برای دینم بدهم و اجازه توهین به دینم را نخواهم داد.

وی تاکید کرد: حتی زمانی که در مشهد بودم به این قضیه معتقد بودم و باز هم این کار را انجام خواهم داد. ما قدرت‌مان را از دین‌مان داریم و توسل کردن و حاجت خواستن همیشه جواب می‌دهد. تمام هدفم این بود که پاسخ توهین آن نشریه خارجی را بدهم و خدا را شکر می‌کنم رسانه‌ها به این موضوع پرداختند چون ما افرادی هستیم که زیر ذره‌بین قرار داریم.

 

انتهای پیام/ 24


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads