کد خبر: 71350 - تاریخ: دوشنبه، 2 فوریه 2015 - 09:33

کارشناس هواشناسی:

هوای گیلان تا چهارشنبه گرم است

کارشناس هواشناسی گیلان از وزش باد گرم در این استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم تا چهارشنبه در گیلان مستقر می‌شود و افزایش دما را به‌دنبال دارد.

به گزارش خوبان: محمد علی‌دوست امروز در گفت‌وگو با فارس از استقرار توده هوای گرم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: امروز هوای گیلان ابری، نیمه‌ابری، مه‌آلود و با کاهش ابر است.

وی با بیان اینکه از امروز توده هوای باد گرم در گیلان مستقر می‌شود، افزود: توده باد گرم تا چهارشنبه در گیلان مستقر می‌شود و افزایش دما را بین سه تا 8 درجه به دنبال دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه افزایش بیشتر دما در گیلان دور از انتظار نیست، تصریح کرد: با وزش باد گرم دمای استان بالا می‌رود.

به گفته وی، باد گرم از اواخر چهارشنبه هفته جاری با ورود توده هوای سرد از گیلان خارج می‌شود و دما تا حدودی کاهش می‌یابد.

علی‌دوست با تاکید بر ضرورت پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌های گیلان خاطرنشان کرد: جنگل‌نشینان از روشن کردن آتش خودداری کرده و یا پس از آن از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.

وی وضعیت دریا را با شرط رعایت احتیاط برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب عنوان کرد و متذکر شد: دریا برای امروز و فردا مناسب پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان هوای رشت را 9 درجه و رطوبت را نیز 95 درصد ذکر کرد.

انتهای پیام/55

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads