کد خبر: 71251 - تاریخ: یکشنبه، 1 فوریه 2015 - 11:47

رشت بالاخره شهردار خود را شناخت/ ثابت قدم با 9 رای شهردار شد

سیدمحمدعلی ثابت‌قدم با کسب اکثریت مطلق آرا، شهردار کلانشهر رشت شد.

به گزارش خوبان: سید محمدعلی ثابت‌ قدم با کسب 9 رأی از مجموع 15 رأی شورای اسلامی کلانشهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

سید محمد علی ثابت قدم متولد سال 1353 در شهر رشت، خیابان مطهری  است، دوره دبستان در مدرسه شهید بیژن آرمیده و راهنمایی در مدرسه شهید نواب صفوی بوده و دوره دبیرستان از دبیرستان کوشیار فارغ‌التحصیل شده است.

 

ثابت قدم

 

فارغ‌التحصیل مهندسی عمران سال 1377 و کارشناسی ارشد شهرسازی(برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای) سال 1379 و دکترا در رشته شهرسازی با گرایش اقتصاد و مدیریت شهری ، عضو هیأت علمی دانشگاه است و سوابق مدیریتی  او نیز  به اختصار عبارتند از: معاون مدیرکل بنیاد مستضعفان استان گیلان، مدیرکل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، مدیرکل تأمین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین سازمان عمرانی همین سازمان.

علاوه بر آن مجری و ناظر پروژه‌های مسکونی بوده و ضمن عضویت در جامعه مهندسان شهرساز، بیش از 40 طرح تحقیقاتی و پژوهش‌های تطبیقی در حوزه شهری انجام داده‌است.

وی پیش از این نیز در دو سال اخیر تصدی شهرداری رشت را نیز بر عهده داشته است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/73


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads