کد خبر: 71243 - تاریخ: یکشنبه، 1 فوریه 2015 - 01:45

بیانیه رئیس شورای اسلامی شهر خمام پیرامون اظهارنظرهای اخیر در خصوص تعریض خیابان امام (ره)؛

از طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) همه خمامی ها بهره مند خواهند شد

مردم از انتظار کشیدن برای شهرستان شدن خمام خسته شده اند. مردم از انتظار کشیدن برای تعریض خیابان ها که به طول می انجامد خسته شده اند. مردم از طرح های بلندمدتی که بازده خوبی ندارد خسته شده اند. پس بیاییم دست در دست هم دهیم تا شهرمان را آباد نماییم.

به گزارش خوبان: در پی اظهار نظرات مختلف اعضای شورای شهر خمام در خصوص تعریض خیابان امام خمینی (ره) خمام، اسماعیل احمدنیا بیانیه ای را در اختیار سایت خوبان خبر قرار داده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرف دلم را برای مردم عزیز شهر خمام می زنم.

مقام معظم رهبری می فرمایند: همه چیز می گذرد. این مقام های ظاهری، این عنوان ها همه گذراست.

ما باید وقت خود را برای رضای خداوند متعال و برای مردم عزیز شهر خودمان بگذاریم، نه برای انتقام یا دعوا. چون وقتی چشم باز می کنیم این دو سال و اندی گذشته است و پشیمانی آن باقی می ماند که چرا کاری که می توانستیم را برای شهرمان انجام ندادیم.

سال گذشته ریاست شورای شهر خمام را آقای سید مجتبی حسینی نسب برعهده داشتند. در این مدت طرح چراغانی شهر یا تندیس دکتر چمساز و … اجرا شد. آیا مشکلی وجود نداشت؟ برخی مواقع، سه نفر از اعضای شورا موافق بودند و گاهی چهار نفر.

کمک و همکاری برای اجرای درست طرح ها بهتر است یا وقت را برای تخریب یکدیگر هدر دادن؟ مردم قضاوت کنند.

هر طرح در اجرا مشکلاتی را در بر خواهد داشت. این طرح نیز مستثنی از این قاعده نیست. این طرح یک بار در تاریخ 89/3/22 به کمیسیون ماده 5 رفته بود که در این کمیسیون روح الله قهرمانی استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، رئیس اداره راه و شهرسازی و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حضور داشتند. یک مرتبه هم در تاریخ 90/7/17 مهدی سعادتی استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، رئیس اداره راه و شهرسازی و غیره آن را تایید و امضاء نموده بودند.

از طرفی برای احداث پل شیجان رود حدود 500 میلیون تومان در گذشته هزینه شده، تیربرق ها توسط اداره برق جابه جا شده، شهرداری هم قبلا این مسیر را جدول بندی کرده  و چهار نفر از پنج عضو شورای شهر چهارم نیز آن را تایید نموده اند. پس چرا اجرا نشود؟

گاهی اوقات ما درختان کهنسالی که ریشه هایشان خشک شده و باعث ترکیدگی آسفالت می شود را با درختان جوان که می توانند برای تنفس انسان ها و زیباسازی شهر مفید واقع شوند اشتباه می گیریم.

از طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) همگی بهره مند می شوند و آیندگان از وجود درختان جوان و زیبای آن در کنار جاده لذت خواهند برد.

هر طرحی تا به مرحله اجرا برسد حدود سه الی چهار سال به طول می انجامد آن هم در صورتی که اداره راه و شهرسازی و یا کمیسیون ماده 5 آن را تایید نموده باشند. در حال حاضرحدود یک سال است که طرحی برای ایجاد میدان در زیرده تعبیه شده و هنوز اعضای محترم شورای شهر خمام مجوز آن را از اداره راه و شهرسازی یا کمیسیون ماده 5 دریافت نکرده اند.

مردم شهر خمام چه گناهی دارند که در طول عمر خود شاهد طرح های جدید نباشند؟

اگر در خانه ای که زندگی می کنیم هر سال تغییر و تحولی ولو کوچک انجام ندهیم، زندگی برایمان تیره و تار و تکراری می شود.

مردم از انتظار کشیدن برای شهرستان شدن خمام خسته شده اند. مردم از انتظار کشیدن برای تعریض خیابان ها که به طول می انجامد خسته شده اند. مردم از طرح های بلندمدتی که بازده خوبی ندارد خسته شده اند. پس بیاییم دست در دست هم دهیم تا شهرمان را آباد نماییم.

در پایان لازم می دانم از شهردار محبوب شهر خمام آقای علیرضا پورهادی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر خمام و پرسنل زحمتکش شهرداری خمام تقدیر و تشکر نمایم.

اسماعیل احمدنیا

رئیس شورای اسلامی شهر خمام

 

انتهای پیام/32

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۵

  1. دلسوزمردم
     | 2015/02/1 - 13:48
    پاسخ
    +7
    -1

    سلام به شرط انکه تحول درخانه به ضرردیگرخانه ها نباشدآقای احمدنیا

  2. عمّار رهبری
     | 2015/02/1 - 20:17
    پاسخ
    +1
    -7

    با قطعیت کارتان را پیش ببرید و به فکر گسترش بیشتر هم باشید. از جلوی اداره مخابرات تا پایگاه شهید شیرودی هم جا برای تعریض خیابان وجود دارد. ما منتظر اقدامات بعدی شما هستیم.مؤید باشید.

  3. خمامی
     | 2015/02/1 - 22:52
    پاسخ
    +1
    -7

    برادر خوبمان اقای احمدنیا کار برای خدا دلسردی ندارد شما را مردم خمام خوب میشناسند کسی که در اولین کاندیدا شدن رای میاورد چون همشهریان میدانند که هدف شما جز خدمت چیز دیگری نیست شما فردی خاکی و غرور و تکبر و هرای نفس در شما نمیباشد هر چه با قوت و قاطعیت به کارتان ادامه دهید شما که در عنفوان جوانی دست به اسلحه بردید و در دفاع مقدس با دشمن بعثی جنگیدید بدون هیچگونه ترس تا به افتخار جانبازی نائل شدید انهای که به شما رای دادند پشتیبان شما نیز میباشند و در ضمن از مصاحبه اقای مودب پور نیز تشکر و از شهردار خوبمان و گارگران زحمتکش قدردانی میگردد

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads