کد خبر: 71218 - تاریخ: شنبه، 31 ژانویه 2015 - 19:53

استاندار گیلان خبر داد:

افتتاح 993 پروژه در دهه فجر امسال/ در مقایسه با سال 92 تعداد پروژه‌ها چهار برابر شده

استاندار گیلان با اشاره به این که امسال تعداد 993 پروژه عام‌المنفعه در استان در دهه مبارکه فجر افتتاح خواهد شد افزود: سال گذشته 759 پروژه در دهه فجر افتتاح شد که امسال تعداد پروژه‌ها چهار برابر شده است.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه مبارکه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال 993 پروژه در بخش‌های گردشگری، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آب‌رسانی و… افتتاح می‌شود.

 

نجفی

وی از افتتاح شش هزار و 500 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای پروژه‌های مذکور بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار گیلان افتتاح بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان پروژه را توسط بخش خصوصی عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته 759 پروژه گیلان در دهه فجر افتتاح شد که امسال تعداد پروژه‌ها چهار برابر شده است.

وی، برگزاری نمایشگاه‌ها، یادواره شهدا، گلباران مزار شهدا، نمایش رایگان فیلم، برگزاری نشست‌های مختلف و … را جزو برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

نجفی برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی را جزو برنامه‌های مهم در دهه فجر امسال عنوان کرد و متذکر شد: در بخش تامین آب 61 روستا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بیش از یک هزار پروژه در شهرهای استان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رقم پروژه‌های دولت و بخش خصوصی در استان بسیار خوب است تصریح کرد: هر کدام از شهرداری‌های گیلان می‌توانند با استفاده از منابع بخش خصوصی و دولتی بیش از صدها میلیارد تومان پروژه را افتتاح کنند.

وی در پایان گازرسانی به 58 روستا و افتتاح بیش از 22 طرح مخابراتی گیلان را از جمله برنامه‌های این استان در دهه فجر اعلام کرد.
منبع: فارس

انتهای پیام/31


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. همولایتی
     | 2015/02/3 - 07:37
    پاسخ

    خدا احمدی نژاد رو بیامرزه که این همه طرح رو کلنگ زد تا دولت تدبیر و امید چیزی برای افتتاح داشته باشه چون در پروژه ای خود فقط افتتاحیه دارند و از کلنگ زنی خبری نیست که نیست

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads