کد خبر: 71215 - تاریخ: شنبه، 31 ژانویه 2015 - 19:42

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری 385 برنامه از سوی سپاه قدس گیلان در دهه فجر امسال

سرهنگ علی حسینی با اشاره به برگزاری 385 برنامه در دهه فجر امسال، افزود: این تعداد برنامه با 102 عنوان محوری و جانبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خوبان به نقل از دیار باران، سرهنگ علی حسینی در نشست خبری ستاد دهه فجر سپاه قدس گیلان، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۳۶ سال بعد از انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی با رویش جوانه های بیداری اسلامی و قیام علیه طاغوتیان در منطقه به ثمر نشسته است.

سرهنگ حسینی

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی میلیون ها مسلمان را در سراسر جهان امیدوار کرده است، گفت: برگزاری جشن های انقلاب اسلامی با محتوایی غنی از اهداف در نظر گرفته شده در برنامه های دهه فجر سپاه گیلان است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سپاه قدس گیلان، با اشاره به برگزاری ۳۸۵ برنامه در دهه فجر امسال، افزود: این تعداد برنامه با ۱۰۲ عنوان محوری و جانبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه های دهه مبارک فجر با مراسم نمادین استقبال از امام در فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز و با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به پایان می رسد.

وی به قسمتی از برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در گیلان اشاره کرد و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی اقشار مختلف، برگزاری مجمع عالی نخبگان بسیج گیلان، برگزاری همایش هایی با عناوین سبک زندگی اسلامی، آسیب های ماهواره، انرژی های نو و پاک را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

ویزیت رایگان پزشک عمومی در شهرستان ها

وی با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار علما و فضلای بسیجی گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان، بازدید علمی اساتید، راهپمایی خانوادگی جامعه کارگری را از دیگر برنامه های سپاه قدس گیلان دانست و افزود: ویزیت رایگان پزشک عمومی در مراکز شهرستانی در ۱۲ و ۲۲ بهمن به صورت اجرا می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری شورای عالی راهبردی بسیج، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز و دانشجو در ایام الله دهه فجر در گیلان برگزار می شود.

انتهای پیام/97


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. دلسوزمردم
     | 2015/02/1 - 22:13
    پاسخ

    سلام تشکرازویزیت رایگان ،برادران سپاه لابدخبرندارندکه پول داروچندبرابرهزینه ی ویزیت است؟یکی پول دارو رانداره چه کنه ؟مگه رهبرنفرمود:که بیماردرایران اسلامی جزء دردبیماری درددیگری نبایدداشته باشه؟چرافرمایش حضرت آقا اجرانمیشه؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads