کد خبر: 71120 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژانویه 2015 - 19:04

کریمی در نشست خبری قبل از دیدار ملوان و تراکتورسازی:

همه باید کمک کنند تا ملوان در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم با تلاش بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ایران می‌ماند، گفت: حسین ماهینی با حل موانع و مشکلات در ترکیب ملوان قرار می‌گیرد.

به گزارش خوبان، فیروز کریمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: برنامه این دیدار بهتر بود به فیروز کریمیموقع اعلام شود.

وی با بیان اینکه در تمرینات آمادگی دارای محرومیت و مصدومیت بازیکنانمان بودیم، افزود: برخی از بازیکنان ملوان انزلی در اختیار تیم ملی بودند و برخی نیز دوران مصدومیت را سپری می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم با تلاش بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ایران می‌ماند، گفت: حسین ماهینی با حل موانع و مشکلات در ترکیب ملوان قرار می‌گیرد.

کریمی با اشاره به وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی، تصریح کرد: با کمک ویژه هیئت فوتبال انزلی شاهد ترمیم زمین هستیم و در مدت 50 روز گذشته تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت مالی ملوان، خاطرنشان کرد: محجوب به تنهایی تیم ملوان انزلی را پشتیبانی مالی می‌کند و همه باید به وی کمک کنند تا ملوان در لیگ برتر بماند.

سرمربی ملوان انزلی با تقدیر از همراهی هواداران ملوان انزلی، اظهار داشت: ملوان در شرایط فعلی نیازمند کمک مالی مسئولان استان و پشتیبانی هواداران از تیم است.

کریمی با تأکید بر اینکه ملوان پرچم‌دار تاریخ فوتبال کشورمان است، افزود: باید از این تیم به صورت ویژه حمایت شود و ما تلاش کردیم به آمادگی نسبی مطلوبی برسیم.

وی با بیان اینکه در برخی پست‌ها ملوان کمبود بازیکن و در برخی بازیکن بیش از حد نیاز دارد، تأکید کرد: در دیدار مقابل تراکتورسازی برای کسب هر سه امتیاز این دیدار تلاش می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads