کد خبر: 71079 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژانویه 2015 - 10:45

با دستور استاندار؛

مصرف آب معدنی در دستگاه‌های اجرایی گیلان ممنوع شد

استاندار گیلان مصرف آب معدنی در استانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی این استان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در جمع مدیران کل دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام شبکه توزیع آب آب معدنیشرب رشت زیرپوشش تصفیه‌خانه رشت قرار گرفته، از این پس خرید آب معدنی توسط استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی گیلان ممنوع است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده بهینه از آب را در گیلان گسترش دهیم، ادامه داد: برای اینکار باید خیال مردم را از سلامت آب‌های شرب مصرفی آنها آسوده کنیم.

استاندار گیلان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام منازل مسکونی موجود در استان از آب سالم بهداشتی برخوردار شوند و به سمت خرید آب‌های معدنی نروند.

وی با اشاره به گزارش مرکز ملی آمار در زمینه تورم موجود در کشور یادآور شد: بر اساس این گزارش نرخ تورم کشور در حال حاضر 15.8 درصد و نرخ تورم گیلان 2.5 درصد از میانگین کشور پایین‌تر است.

نجفی با بیان اینکه اکنون نرخ تورم گیلان 13.3 درصد است، خاطرنشان کرد: این موضوع به خاطر ایجاد فضای اشتغال و کسب و کار در ماه‌های گذشته در گیلان است.

وی متذکر شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر شاهد ایجاد فضای بهتر کسب و کار و اشتغال در گیلان باشیم.

استاندار گیلان منابع مصرفی کشور را محدود خواند و یادآور شد: هنر مصرف کمتر منابع و جلوگیری از اسراف از جمله اولویت‌های مهمی به ‌شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. شهروند
     | 2015/01/29 - 20:40
    پاسخ

    در دولت راستگویان همه مسولین راست می گویند و از آن جمله است استاندار !!! واقعاً نرخ تورم 15 درصد است ؟!! واقعاً آب شرب گیلان و رشت سالم است ؟! چطور می خواهید پاسخگو باشید؟ برای اثبات دروغ آقایان در مورد آب شرب گیلان کافی است یک لیوان آب شهر بردارید و دستگاه الکترولیز را داخلش قرار دهید تا در کمتر از یک دقیقه آب لجن به معنای واقعی تحویل بگیرید آنوقت به راستگوئی کارگزاران دولت تدبیر و امید پی ببرید . نمی خواهم بگویم که مشکل آب شرب مربوط به دولت یازدهم و یا دهم است فقط می خواهم بگویم تا کی دروغ ؟!!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads