کد خبر: 71072 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژانویه 2015 - 10:41

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

بیماران گیلانی دهه فجر در درمانگاه صلح هلال احمر ویزیت رایگان می‌شوند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای‌ ۵۵ برنامه بزرگداشت دهه فجر در هلال احمر خبر داد و گفت: بیماران گیلانی دهه فجر در درمانگاه صلح هلال احمر ویزیت رایگان می‌شوند.

به گزارش خوبان: علیرضا خصوصی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر هلال احمر گیلان,‌ با بیان اینکه رونمایی از تجهیزات جدید امدادی در این ایام یکی از برنامه‌های مهم است, اظهار داشت: بلیط سینما هلال بندرانزلی در این ایام نیم بها فروخته و پایگاه امدادی در استان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان, دیدار با خانواده‌های معظم شهدا, ائمه جمعه و فرمانداران را از دیگر برنامه‌های هلال احمر در استان دانست و گفت: ویزیت رایگان در درمانگاه صلح,  آذین بندی و تزیین اداره و پایگاه‌های امدادی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های جمعیت است.

 

هلال احمر

خصوصی با اشاره به اینکه کارگاه‌های آموزشی گفتمان دینی انقلاب برای امدادگران گیلان برگزار می‌شود, خاطرنشان کرد:‌ بازدید از آسایشگاه معلولین و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم و ویزیت رایگان از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های مختلف سنی در کانون‌های دانش آموزی و  مهدهای کودک خبر داد و افزود: کانون‌های دانشجویی, همایش پیاده روی و توان افزایی, برپایی ایستگاه صلواتی و افتتاح مرکز کنترل عملیات از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان‌ درباره برگزاری دومین مرحله از نخستین دوره کشوری آموزش های تخصصی روسای خانه های داوطلب ویژه برادران در انزلی, خاطرنشان کرد: در این کارگاه 300 نفر  از پنج استان کشور حضور دارند.

وی افزود:  این دوره آموزشی با رویکرد  ارتقاء دانش، مهارت توانمندسازی و ایجاد تعامل و همکاری روسای خانه های داوطلب، توان افزایی روسای خانه های داو طلب در اجرای طرح ها و برنامه ها و راه اندازی خانه های داوطلب مجازی، ایجاد شبکه اجتماعی  تعاملی بین داوطلبان، کیفی سازی خانه‌های داو‌طلب  از طریق تدوین برنامه  عمل و شاخص بندی اقدامات و فعالیت‌ها  با هدف آینده پژو هشی  و اثر بخشی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/34


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads