کد خبر: 70989 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 ژانویه 2015 - 18:37

فردین معصومی:

کشور ما تابع ولایت فقیه می باشد و هر فرمانی که از جانب ایشان صادر شود واجب الاجرا است

نائب قهرمان کشتی سنگین وزن جهان و کاپیتان سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران و قهرمان چندین دوره بازی های آسیایی اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خوبان: نائب قهرمان کشتی سنگین وزن جهان و کاپیتان سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران و قهرمان چندین دوره بازی های آسیایی به کمپین حمایت کنندگان از فردین معصومیاعلامیه امام پیوست و اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کرد.

فردین معصومی در همین رابطه به ماسال نیوز گفت: همانطور که در مسابقات ارتش های جهان پرچم دار ایران عزیز بوده ام باز هم حاضرم در عرصه دیگری لباس جهاد بپوشم و از ملت و میهن عزیزم دفاع کنم.

دارنده مدالهای نقره و برنز جهانی در بخش دیگری از مصاحبه عنوان داشت: کشور ما تابع ولایت فقیه می باشد و هر فرمانی که از جانب ولی فقیه صادر شود برای ما محترم و واجب الاجرا است من هم سرباز کوچک انقلاب و رهبری عزیز می باشم و جان ناقابلی دارم که در راه آرمان های این انقلاب و ملت قدرشناس و همیشه روسپید ایران عزیز فدا می کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران ادامه داد: همه شما مردم عزیز می دانید در دنیا و آخرت کسانی محترم تر از پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام نداریم و همانطور که ما به دیگر ادیان و مذاهب احترام می گذاریم، انتظار متقابل می رود دیگران نیز برای ارزش و مقدسات ما ارزش و احترام قائل شوند.

وی افزود: برخی چطور به خود اجازه می دهند با گستاخی فراوان به پیامبر سراسر رحمت و مهربانی ما اهانت کنند. آنها بدانند ایرانی غیور است و اگر به این اهانت ها ادامه دهند خون ایرانی به جوش خواهد آمد و تا پای جان پای آرمان های خود خواهد ماند و از آن دست بر نخواهد داشت.

معصومی ادامه داد: بنده نیز به سهم خود این اهانت و یاوه گویی گستاخانه و بزرگ را محکوم می نمایم و به پیروی از رهبر حکیم و با کرامت و مردم فهیم کشورم از عموم جوانان و خصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان اروپایی و آمریکایی دعوت می نمایم تا پس از مطالعه نامه رهبر ایران عزیز به تحقیق راجع به حقیقت اسلام بپردازند تا سربلندی را برای همیشه برای خود به ارمغان ببرند.

 

منبع: ماسال نیوز

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads