کد خبر: 70864 - تاریخ: دوشنبه، 26 ژانویه 2015 - 10:58

پاسخی به اظهارات تأمینی؛

استاندار گیلان: تمامی برنامه‌های سفر جهانگیری به خوبي و بدون کمترین حاشیه انجام شد

استاندار گیلان با بیان اینکه در سفر دکتر جهانگیری به گیلان سعی کردیم که از فرصت حضور ایشان حداکثر بهره را در جهت حل مشکلات استان ببریم اظهار داشت : الحمد ا… بر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی برنامه‌های سفر به خوبي و بدون کمترین حاشیه و مشکلی انجام شد.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت : تمامی مديران بايد با تمام توان در نجفیجهت مقابله با اين پديده شوم وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.

استاندار گیلان بر ضرورت تقویت نظارت و بازرسی در مراحل مختلف روند پیشگیری و مبارزه با  مواد مخدر تأکید کرد و افزود : باید شرایطی را فراهم کنیم تا آن دسته از معتادیني که به آغوش جامعه باز مي گردند  کمترین آسیب متوجه آنان شود.

وی افزود : تقویت بخش غیر دولتی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهمی به شمار می‌رود که باید به آن توجه ويژه اي داشته باشيم و آن را در دستور کار قراردهيم.

نجفي بر لزوم بهره‌گیری از خیرین در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نيز تأکید کرد.

وی با اشاره به حساسیت وزیر کشور به بحث مبارزه با مواد مخدر  افزود : ایشان هفته یک روز را اختصاص به این امر داده‌اند واين نشان از اهمیت موضوع است.

استاندار گيلان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دستاورد سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اظهار داشت : حضور دکتر جهانگیری به بهانه افتتاح پروزه ها انجام شد و ما سعی کردیم مسائل استان را در طول سفر کوتاه ایشان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در سفر دکتر جهانگیری به گیلان سعی کردیم که از فرصت حضور ایشان حداکثر بهره را در جهت حل مشکلات استان ببریم اظهار داشت : الحمد ا… بر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی برنامه‌های سفر به خوبي و بدون کمترین حاشیه و مشکلی انجام شد.

نماينده عالي دوبت در گيلان با بیان اینکه تمامی سعی ما در این سفر بر این بود تا از فرصت حضور معاون اول رئیس جمهور در جهت حل مشکلات و مسائل کلان بهره گیریم اظهار داشت : مباحث مربوط به ساماندهی آب کشاورزی و شرب استان ، بیان نمای کلی از وضعیت صنعت استان،مباحث مربوط به انرژی و توزیع برق وهمچنين بهره گيري از ظرفيتهاي منطقه آزاد ،مسائل مربوط به گردشگری و ایجاد هتل ۵ ستاره از جمله مواردي بود که در سفر معاون اول رئیس جمهور بیان گردید.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکلی که رسیدگی و حل آن برای ما در استان بسیار مهم بود و می خواستیم مسئولین کشوری را هم نسبت به آن حساس کنیم وضیعت تالاب انزلی بود که  کاهش عمق چشمگیر این تالاب بین المللی از نگرانی های اصلی ما است و خوشبخانه دستاوردهای خوبی هم در این زمینه کسب کردیم.

استاندار تأمین آب ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان، مباحث مربوط به اعتبارات سیستم بانکی ،  ساماندهی وضعیت تالاب ، اجرای راه آهن و راههای استان را از جمله پروژه های مهم استان دانست.

نجفي افزود :در مجموع همدلی مسئولین استان موجب شد که نتایج خوبی برای گیلان از سفر معاون اول رییس جمهور و سایر هیئت همراه به گیلان به دست آید.

استاندار گیلان ادامه داد : باید با بهره‌گیری از توانمندی های استان و با تلاش و کوشش استان گیلان را به جایگاه واقعی خود که زیبنده آن است برسانیم.

در ادامه اين جلسه روسای کمیته‌های حقوقی و درمان و حمایت‌های اجتماعی گزارشی از نحوه اقدامات خود در امر مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاد شد.

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads