کد خبر: 70697 - تاریخ: شنبه، 24 ژانویه 2015 - 11:55

انتقاد شدید امام جمعه صومعه سرا در خصوص تغییر پیاپی فرماندار/

اگر قرار بود فرماندار صومعه‌سرا بعد از یکسال بازنشست شود چرا وی را انتخاب کردند؟!

حجت الاسلام صدیقی ضمن درخواست تجدید نظر استاندار در رابطه با تغییر فرماندار گفت: مردم صومعه سرا با داشتن ۵۰۰ شهید والا مقام حقشان نیست که اینگونه با آنها برخورد شود و در طول سه سال سه فرماندار تغییر کند.

به گزارش خوبان به نقل از واران نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به اینکه، در سه سال اخیر سه فرماندار در شهرستان تغییر کرده است گفت: تا فرمانداری می‌خواهد شهرستان را به خوبی بشناسد و کار برای صومعه‌سرا انجام دهد تغییر می‌کند و در این راستا فقط مردم شهرستان هستند که ضرر می‌کنند.

حجت الاسلام صدیقی امام جمعه صومعه سرا

امام جمعه صومعه سرا ضمن درخواست تجدید نظر استاندار در رابطه با تغییر فرماندار گفت: مردم صومعه سرا با داشتن ۵۰۰ شهید والا مقام حقشان نیست که اینگونه با آنها برخورد شود و در طول سه سال سه فرماندار تغییر کند.

وی با بیان اینکه اگر قرار بود فرماندار کنونی صومعه‌سرا بعد از یکسال بازنشست شود چرا وی را برای این شهرستان انتخاب کردند و فکر این امر را نکردند، خاطرنشان کر: در این مدت فرماندار تا بخواهد تمام روستاها و شهرهای این شهرستان را بشناسد یکسالش تمام می شود.

صدیقی با اشاره به انتخابات حساس پیش رو تاکید کرد: صومعه سرا شهرستان سیاسی بوده و هست، از قدیم گروه ها و جناح های مختلفی در آن وجود داشته و برای برگزاری انتخابات نیاز به یک فرمانداری است که تجربه کافی داشته باشد نه کسی که تا کنون کار وزارت خانه ایی و یا هیچ کار انتخابانی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه معاون فرماندار صومعه‌ سرا هم هیچگونه کار انتخاباتی نکرده، گفت: بخشداران مرکزی و گوراب زرمیخ این شهرستان هم کار انتخاباتی انجام نداده اند، با این تفاسیر که نه فرماندار، معاونش و دوبخشدار هیچکدام کار انتخاباتی نمی‌دانند چطور می‌توانند انتخابات پیش رو را آن هم در صومعه‌سرا کنترل کنند.

امام جمعه صومعه‌ سرا تصریح کرد: جوابگوی مردم در این صورت چه کسی می‌تواند باشد و به جد از استاندار می‌خواهیم که تجدید نظر کند و نماینده صومعه سرا هم در این جهت به جد وارد شود و این کار را سر و سامان دهند تا شهرستان ضرر نکند.

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads