کد خبر: 70658 - تاریخ: جمعه، 23 ژانویه 2015 - 19:06

عضو متحصن مجلس ششم:

انتخابات را از احمدی نژاد قبول نکردیم/ فرزندان انقلاب دربند هستند!

مسکن مهر مصیبتی بزرگ برای کشور/ روحانی اصولگراست/ تندروها می خواهند روحانی و مطهری را اصلاح طلب کنند/ اصولگراها فقط ۲۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند/ انتخابات خبرگان رهبری بسیار مهم است.

به گزارش خوبان به نقل از درسیاهکل، احمد رمضانپور نرگسی در جلسه حامیان دولت تدبیر و امید که در سالن شهید باهنر سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: اگر در یک نظام سیاسی و پارلمانی اعتماد مردم جلب بشود، مشارکت مردم در صحنه های مختلف زیاد خواهد شد و هرچقدر مشارکت بالا برود اقتدار و مشروعیت نظام نیز بالا می رود.

تندروها برای تجارت خودشان موضوع «ضد ولایت فقیه» و «فتنه» را مطرح می کنند

عضو شورای پانزده نفره مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان گفت: متأسفانه جناح های تندروی کشور ما این فرمول را نمی فهمند، نه اینکه نمی فهمند، خیلی خوب هم می فهمند، اما به جهت اینکه منافع سیاسی و اقتصادی آنها در خطر است بر طبل تفرقه می کوبند. آنها برای تجارت خودشان یکبار بر سر انسان های خالصی که در راه انقلاب هستند چوب ضد ولایت فقیه می کوبند و بار دیگر چوب فتنه را بر سر آنها فرود می آورند، بدون اینکه کوچکترین تحلیلی و تعریفی از ضد ولایت فقیه و فتنه داشته باشند.

رمضانپور نرگسی با اشاره به سخنان حمیدرضا افروز در این جلسه گفت: اصلاح طلبان و اصولگرایان واقعی هیچگونه مشکلی با یکدیگر ندارند؛ آنهایی که مشکل ساز هستند جریان های تندروی کشور هستند که متأسفانه در همه جایگاه های ویژه حضور دارند و مانع حضور جریان های منطقی اصولگرا و اصلاح طلب در جامعه هستند.

 

احمد رمضانپور نرگسی

 

اصلاح طلب ها دنبال اصلاحات هستند نه براندازی

وی با بیان اینکه قرار نیود در این جلسه پیرامون چنین موضوعاتی سخن بگویم گفت: برخی فکر می کنند که اصلاح طلبان به دنبال براندازی هستند، این در صورتی است که اصلاً کسی به دنبال براندازی نیست. اصلاح طلب ها دنبال اصلاحات هستند نه براندازی.

نماینده مردم رشت در مجلس پنجم و ششم با بیان اینکه نظام و انقلاب متعلق به ما است، گفت: من در هفده سالگی به زندان شاه رفتم و تا پیروزی انقلاب چهار بار زندانی شدم و سه بار نیز ترور شدم و اولین شهید جنگ شهرستان زادگاهم از خانواده ما است. من که نمی توانم بیایم و چیزی که خودم کاشتم را قطع کنم. اما حرف هایی می زنم که با منافع آن تجار سیاسی که می خواهند قدرت را در کشور برای خود تصاحب بکنند سازگار نیست و می آیند و حذف می کنند. من یکی نیستم و در این ارتباط تعداد زیادی هستند.

۸ سال دولت احمدی نژاد مصیبتی برای کشور بود/ انتخابات را از احمدی نژاد قبول نکردیم

رمضانپور نرگسی با انتقاد شدید از عملکرد هشت ساله دولت احمدی نژاد، گفت: در چند ماه آخر دولت احمدی نژاد هیچ اصولگرایی جرأت حمایت از وی را نداشت و الان نیز همه آنها داد و فریاد می کنند که این موضوع را می توان در نماز جمعه و در بین بزرگان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز کسی جرأت ندارد از احمدی نژاد حمایت بکند، گفت: اینقدر این آدم در ابعاد مختلف در این مملکت بد عمل کرد که خیلی ها نیز به خاطر بزرگان این کشور لبانشان را دوخته اند و نمی گویند که چه اتفاقاتی در این کشور افتاد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه به من گفته بودند در اینجا در رابطه با فعالیت های دولت یازدهم گزارش بدهم، گفت: مگر من می توانم بدون گفتن مصیبتی که در هشت سال گذشته بر سر کشور آمده بود گزارش بدهم.

رمضانپور نرگسی گفت: دولت روحانی در شرایطی به روی کار آمد که با سه چالش بزرگ اقتصادی، سیاست خارجی و روابط بین الملل و سیاست داخلی مواجه بود که مردم را خس و خاشاک نامید و آن انتخاباتی که برگزار کرد و ما نیز آن را قبول کردیم، البته از احمدی نژاد قبول نکردیم، بلکه حرفی را که مقام معظم رهبری زد برای ما حجت شد.

فرزندان انقلاب دربند هستند

وی گفت: به لطف خداوند امروزه فضای کشور به سمتی رفته است که خیلی ها به این باور رسیده اند که باید در چالش سیاست داخلی؛ که در آن فرزندان این انقلاب را دربند کردند و صاحبان اصلی این انقلاب را روانه زندان کردند و به لطف خداوند الان یکی یکی دارند بیرون می آیند ما بتوانیم این چالش را نیز در آینده روحانی نداشته باشد.

عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان در رابطه با چالش اقتصادی گفت: نرخ دلار در دنیا تفاوتی نکرده و نوسانی نداشته است، دلار زمان شاه همان بود که در زمان حال حاضر جمهوری اسلامی است، منتهی عملکردهای ما ارزش پول را پایین آورده است.

رمضانپور نرگسی افزود: کشور در هشت سال دولت هاشمی رفسنجانی۱۲۶ میلیارد دلار، هشت سال دولت خاتمی ۱۵۷ میلیارد دلار و هشت سال دولت احمدی نژاد ۸۲۰ میلیارد دلار در آمد ارزی داشته است و اگر به همین شکل به پیش برویم، در یک سال دولت روحانی تا پایان سال ۲۴ میلیارد دلار درآمد ارزی خواهد داشت.

مسکن مهر مصیبتی بزرگ برای کشور

وی مسکن مهر را مصیبتی بزرگ خواند و گفت: برای مسکن مهر که در هر شهرستان و استان بر روی دست مردم مانده است و هنوز هم نتوانسته اند برای آن کاری بکنند، در سال ۴۸ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می شود که به هیچ جای مردم نیز نمی رسد. یعنی دولت ما بر اساس همین رقم یک ریال نیز نمی تواند کار عمرانی بکند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه چالش روابط بین الملل گفت: در هشت سال گذشته ما هیچ دوستی در دنیا نداشتیم و فقط برای خود دشمن تراشیده بودیم. چین و روسیه نیز دروغ می گفتند و هنوز هم به جمهوری اسلامی دروغ می گویند. تردید نکنید که این دو کشور بر سر ایران و سوریه با آمریکا کنار خواهند آمد.

رمضانپور نرگسی گفت: شما دیدید که ارتباط با دنیا به چه شکلی شد و امروز شما می بینید که اینها با حداقل دارایی ها دارند مدیریت می کنند و تنش ها را کم می کنند، نه اینکه گرانی نیست و نان گران نشده است، به هر حال یک سری مسائلی است که الان نمی شود آنها را گفت، ممکن است که در دو یا سه سال آینده راحت تر بشود پیرامون آنها صحبت کرد.

وی با بیان اینکه تمام ارتباطات ما در دنیا خراب شده بود، گفت: مگر می شود شما بیاید و درسیاهکل دیوار بکشید و بگویید که ما نمی خواهیم با شهرهای همجوار ارتباط داشته باشیم. حتی یک کشور به ما اعتماد نداشت، آنهایی که به سفرهای خارج می روند کاملاً متوجه هستند که کشورهای دیگر چه نگاهی نسبت به ما داشتند و الان چگونه نگاه می کنند، این خود یک عملکرد است. درست است که وضعیت اقتصادی ما بهتر نشده، اما ما داریم جان می گیریم.

تندروها شعار در سال های گذشته شعارهای «مرگ بر خاتمی»، «مرگ بر هاشمی»، «مرگ بر موسوی» و «مرگ بر کروبی» را سردادند

عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان گفت: در دولت گذشته چهار قطعنامه که تا دیروز می گفتند کاغذ پاره ای بیش نیست، علیه ایران صادر شد. این آقایان و جریان تندرویی که برطبل می کوبیدند و مسائل را فریاد می کنند و تحمل شنیدن دوتا انتقاد کوچک و حرف منطقی را ندارند و مجلس را به هم میریزند، یکبار نشد که در رابطه با این همه جنایت دادشان دربیاید، اما مرگ بر خاتمی، مرگ بر هاشمی، مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی گفتند.

آزادی با روحانی به کشور بازگشت/ تندروها در دولت احمدی نژاد فضای خفه خوان ایجاد کرده بودند

رمضانپور نرگسی در رابطه چالش سیاسی داخل کشور در هشت سال دولت احمدی نژاد، با بیان اینکه ما هم اکنون از آزادی برخوردار هستیم، گفت: مگر شما می توانستید از سال ۸۸ تا تاریخ ۲۴ خرداد ۹۲ همچین جلسه ای برگزار کنید، البته در همین جلسه نیز افرادی به دلیل مسائل امنیتی نیامده اند. مگر می توانستید با چند نفر بنشینید و در جایی صحبت کنید، اینقدر آن جریان تندرو در کشور خفه خوان ایجاد کرده بودند، در حالی که نظام متعلق به مردم است.

وی گفت: می گویند اگر همه حذف شوند علی می ماند و چاه خود، پس مشروعیت و اقتدار مردم چه می شود. در همین رشت که در گذشته مردم با ۲۰۰ هزار رأی نماینده خود را به مجلس می فرستادند، اما در چند دوره گذشته با ۲۰ هزار رأی نماینده خود را روانه مجلس کردند. البته در انتخابات مجلس نهم با تلاش هایی که ما انجام دادیم توانستیم یک نماینده را با ۸۰ هزار رأی به مجلس بفرستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وحدت و مردم همه چیز نظام هستند و اگر این وحدت گرفته بشود، اقتدار و مشروعیت نظام گرفته می شود و مانند کشورهای عربی ۱۰ درصد اهل تسنن بر ۹۰ درصد مردم حکومت می کنند، البته نه آن تسنن که ما فکر می کنیم، بلکه وهابی، داعشی و تکفیری که اگر کسی حرفی بر خلاف میل آنها بزند، او را می کشند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه در چنین شرایطی روحانی رئیس جمهور شد، گفت: اسرار انقلاب نزد روحانی است و همه وجود وی برای برای نظام و انقلاب می باشد اما آنها این را هم بر نمی تابند.

وی با بیان اینکه دولت به مردم امیدواری می دهد، گفت: در گذشته قصد داشتند که آمار دروغ به مردم بدهند و با جادو و جمبل مردم را نگه دارند.

عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان در رابطه با وضعیت اقتصادی در دولت روحانی گفت: در بخش سلامت دوست و دشمن بر این اعتقاد هستند که شرایط بسیار خوب شده است و بیماران هم اکنون برای دارو و درمان خود در بیمارستان ها پول پرداخت نمی کنند و شرایط دانشگاه ها نیز تغییر کرده است.

رمضانپور نرگسی گفت: امیدوارم به لطف خداوند به جاهایی برسیم که وضع از این هم بهتر بشود و این وحدت شکل بگیرد و ما به دنبال آن هستیم هر روز که از عمر نظام جمهوری اسلامی ما می گذرد با اقتدارتر، با مشروعیت بالاتر و با وحدت هرچه بیشتر مردم ما باشد و در همین راستا نیز من امروز به سیاهکل آمدم.

روحانی اصولگراست/ تندروها می خواهند روحانی و مطهری را اصلاح طلب کنند

وی در رابطه با چگونگی منتخب شدن روحانی به عنوان رئیس جمهور، گفت: اصلاح طلب ها در ۲۴ خرداد ۹۲ تصمیم گرفتند تا وحدت خودشان را حفظ کنند. نظرشان این بود که خاتمی بیاید، خاتمی گروه مشورتی شکل داد و به این نتیجه رسید که هاشمی بیاید، هاشمی آمد و داستان آن را شما می دانید، نمی خواهم به آن روزهای تلخ برگردیم.

نماینده مردم رشت در مجلس پنجم و ششم افزود: در آن زمان عارف می گفت دموکراسی از صندوق رأی عبور می کند و بایستی ما در انتخابات حضور داشته باشیم. وی گفت اگر خاتمی و هاشمی بیایند من انصراف می دهم و اگر اصلاح طلبان بر روی من اجماع بکنند من می مانم و اگر چنین نباشد من می روم.

رمضانپور نرگسی یادآور شد: روحانی نیز به میدان آمد. روحانی هرگز نگفت که من اصلاح طلب هستم. وی اصولگرا، حقوقدان و آشنا به مسائل است، اما این جناح تندرو در حال اصلاح طلب کردن روحانی می باشد و علی مطهری را نیز اصلاح طلب می کنند، و باید بگویم که ما به دنبال اینها نرفته ایم که بیایند و اصلاح طلب بشوند، هیچ موقع نیز سهم خواهی نداشته ایم.

اصولگراها فقط ۲۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند

وی گفت: ما خواستیم به آنهایی که می گفتند اصلاحات مرده بفهمانیم که چنین چیزی نیست. این جمعیت بانفوذ هستند و در لایه های مختلف حضور دارند و اگر کل عوان و انصار شما را با این قدرت هایی که از نظر مال و منال و زور را که دارید همه را جمع کنید ۲۰ درصد مردم هستید. متأسفانه بین ۱۰ تا ۱۵ از مردم نیز همیشه با انتخابات قهر هستند و ما نیز نتوانستیم آنها را وارد صحنه بکنیم، مابقی افراد که ۶۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند لایه های مختلف اصلاح طلبی و از فرزندان انقلاب و نظام و دلسوختگان به خون شهدا و از پیروان امام و رهبری هستند.

عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان با بیان اینکه در آن زمان دو راه برای ما وجود داشت، یا راه ۸۴ را انتخاب می کردیم که با رأی زیاد اما حضور چند کاندیدا حذف شدیم و ۸ سال آن مصیبت بر سر همه مردم و خودشان آمد و یا به وحدت می رسیدیم، گفت: خاتمی تدبیر کرد و با همفکری مشاورین خود به این نتیجه رسید که روحانی بهترین گزینه است که میتواند به عنوان رئیس جمهور  وارد عرصه انتخابات بشود و خاتمی نیز از عاف خواست تا از انتخابات کناره گیری کند و وی نیز به احترام خاتمی کنار رفت و ایثارگر قرن شد. آن مثلث وحدت هاشمی، خاتمی و عارف در ۷۲ ساعت با کمترین هزینه اما با قدرت مردم و وحدت برنده شدند و روحانی در واقع خروجی وحدت اصلاح طلبان بود.

چون اصولگراها هستند، ما هم هستیم

رمضانپور نرگسی در رابطه با چرایی شکل گیری شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید گفت: همانطور که جبهه اصولگرایان وجود دارد، چرا ما نتوانیم جبهه اصلاح طلبان را شکل بدهیم. حالا که اصولگرایان آزاد هستند، در هر موقع که میخواهند جلسات خود را تشکیل می دهند و فرماندار نیز در جلسه آنها می رود، ولی شاید فرماندار در این جلسه جرأت نکند که بیاید. ما که توانستیم دولت را انتخاب بکنیم و در عمل در خدمت این نظام و انقلاب بوده ایم و بیلان کار و ایثار داریم چرا حضور نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در ساختار سیاسی ما حزب جایگاهی ندارد، گفت: اصلاح طلبان و حامیان تدبیر و امید همچنان حضور دارند و شورای مشوتی نیز متشکل از هر دوی آنها و دوستداران انقلاب است.

عضو شورای مشورتی حامیان دولت تدبیر و امید در استان گیلان افزود: این گروه برای وحدت تشکیل شده و درآینده نیز می تواند در حوزه سیاسی فعالیت بکند و یکی از کارهای سیاسی حضور در انتخابات است. در این شورا به سوی تمامی دوستداران نظام باز است و با این شورا خیلی از کارها از جمله نشست با وزرا و مسئولین کشوری و بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مهم کشور را انجام بدهیم.

انتخابات خبرگان رهبری بسیار مهم است

رمضانپور نرگسی در رابطه با برنامه این گروه گفت: ما در یک سال آینده انتخابات خبرگان رهبری را که بسیار مهم است را در پیش داریم و انتخابات مجلس نیز نزدیک است. ما نظر دوستانمان در شهرستان را ترتیب اثر می دهیم، ممکن است که افراد این گروه درسیاهکل تشخیص بدهند که کاندیدای اصولگرا به دلیل اینکه ارتباط خوبی با مردم دارد و می تواند کمک کند را برای کاندیدای گروه پیشنهاد کنند و ما نیز وظیفه داریم به نظر آن ها احترام گذاشته و از آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه ما می خواهیم آدم شایسته وارد عرصه انتخابات بشود، گفت: امیدوارم مجلس ما مانند مجلس پنجم باشد که تمامی گروه ها در آن حضور داشته باشند. اگر بخواهیم مجلس خوب جناح یکطرفه را در نظر بگیریم می توان مجلس ششم را عنوان کرد و مجلس خیلی بد نیز می توان به مجلس نهم اشاره کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اما اگر بخواهیم به دنبال اعتدال باشیم و از همه جریان های سیاسی استفاده کنیم کسانی که دلشان برای نظام است بسوزد و قانون اساسی ما را که دست آورد خون شهدا و امام ما است را تحقق ببخشند این دست آورد همه جریانات فکری خواهد بود.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه در سال ۵۷ شرایط کشور به طوری بود که به رهبری امام راحل و با رشادت های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی به ثمر نشست، گفت: نظام سلطه و برخی از جریان های داخلی پس از ۹ روز از پیروزی انقلاب به دلیل اینکه منافعشان را در انقلاب نمی دیدند، جنگ داخلی را بر ما وارد کردند و آن مشکلات برای ما به وجود آمد. وقتی که اقتدار نظام را دیدند ۸ سال جنگ به وجود آوردند و ۵ استان ما درگیر آن شد. امروز نیز صاحبان اصلی انقلاب ما جانبازان هستند، کسانی که هم اکنون نیز در منازل و بیمارستان ها درد را تحمل می کنند.

انتهای پیام/50


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. دشتی
     | 2015/01/24 - 13:06
    پاسخ

    سلام برادر کیف حالک کجا بودی تا حالا نکنه دوباره میخوای نماینده شی چشم نخور مواظب خودت باش انشاالله خدا خودش باهات حساب کنه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads