کد خبر: 70654 - تاریخ: جمعه، 23 ژانویه 2015 - 23:46

حسینی در یادواره شهدای بقعه آقاباباحسن خمام:

هدف غرب از حوادث پاریس؛ ایجاد یک یازده سپتامبر دوم/ دولتمردان نسبت به غرب نگاه ساده انگارانه نداشته باشند

سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم، سیاست کاهش قیمت نفت را ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی عنوان کرد و اضافه نمود: امیدواریم که دولتمردان ما خوش بینی ساده انگارانه نداشته باشند.

به گزارش خوبان: سید محمد حسینی در یادواره شهدای بقعه آقاباباحسن روستای تازه آباد خواچکین خمام محفل شهید را محفل درس و فراگرفتن دانست و گفت: برخی تصور می کردند که بعد ازدوران دفاع مقدس باب شهادت مسدود شده اما باب شهادت فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران در لبنان، سوریه، غزه، لبنان و عراق گسترش یافته و امروز شاهد عزیزانی هستیم که در حال تلاش برای دفاع از آرمان های اسلامی، بر عهد و پیمان خود وفادار هستند.

 

وی با بیان این که شهدا در نیکی و صداقت همواره پیشی می گرفتند گفت: ویژگی های مختلفی که در قرآن در وصف اولیاء الهی آمده همگی در شهدای ما یافت می شود.

 

حسینی با اشاره به شهادت شهید الله دادی گفت: این برای نخستین بار است که یکی از شهدای ما با تیر مستقیم هلی کوپتر رژیم صهیونیستی به شهادت می رسد.

 

وی جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مدیون شهدا دانست و تصریح کرد: خود غربی ها اعتراف می کنند که ایران قدرت منطقه ای است.

 

وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به حوادث اخیر یمن گفت: در همین یمن که حیات خلوت سعودی ها بوده است، جنبش انصار الله که پیروان مکتب اهل بیت هستند، در حال نقش آفرینی در عرصه سیاسی یمن هستند.

 

حسینی، با اشاره به شهادت جهاد مغنیه گفت: نام جهاد بر او زیبنده است.

 

وی افزود: او می توانست مثل خیلی از آقازاده های داخلی از امتیازات پدرش استفاده کند . این آقازاده ها به جای این که با خدای خود معامله کنند از نام و نشان پدر خود استفاده می کنند. اما جهاد مغنیه در حالی که چند سال بیشتر از شهادت پدرش نمی گذشت در همان مسیر گام برداشت.

 

یادواره شهدای بقعه آقاباباحسن تازه آباد خواچکین خمام32

 

حسینی تصریح کرد:همه کسانی که الان در دنیا محبوبیت و پایگاه دارند افتخارشان این است که از دم مسیحایی رهبر انقلاب بهره می گیرند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به وقایع اخیر و توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، این اقدام را یک حرکت مستمر در راستای اسلام هراسی توصیف کرد و اضافه نمود: علی رغم همه محدودیت هایی که در فرانسه برای مسلمانان وجود دارد، اسلام در فرانسه در حال رشد است.

 

این استاد دانشگاه با بیان این نکته که برخی کشورهای پدیدآورنده و حامی داعش مثل قطر و ترکیه در راهپیمایی اخیر در فرانسه شرکت می کنند خطاب به این دولت ها اظهار داشت: شما باید پاسخگو باشید. این ها کسانی هستند که شما ترغیب و تشویقشان کردید. و این افراد را از اقصی نقاط دنیا جمع کردید تا علیه سوریه وعراق بجنگند.

 

حسینی اقدام نشریه مردم امروز در حمایت از نشریه هتاک به رسول گرامی اسلام را نه از روی غفلت بلکه عمدی خواند و ادامه داد: کارنامه این افراد مشخص است. آن ها در سال های گذشته هم علیه احکام مسلم اسلام همچون قصاص در روزنامه های خود مطلب نوشته اند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم آزادی بخش های مختلف عراق از دست تروریست های تکفیری را حاصل تلاش مردم و دولت عراق و کمک های مستشاری ایران دانست و افزود: آمریکا با 59 کشور اعتلاف کرد تا داعش را از بین ببرد. اما در نهایت مردم عراق هستند که پای مزدوران را از سرزمین خود کوتاه کرده و می کنند.

 

وی با انتقاد از بی توجهی سران دنیا به قتل عام مسلمانان در نیجریه گفت: در فرانسه 12 نفر کشته می شوند و تمامی سران دنیا در یک راهپیمایی ساختگی از این موضوع اعلام انزجار می کنند. اما تنها در چند وقت اخیر و در نیجریه دست کم 2000 نفر به دست گروهک تروریستی بوکوحرام که تفکر وهابی دارند قتل عام می شوند ولی هیچ کدام از این سران به اصطلاح کشورهای بزرگ دنیا از خود عکس العملی نشان نمی دهند.

 

حسینی تصریح کرد: غربی ها قصد دارند حوادث پاریس را به یک یازده سپتامبر دوم تبدیل کنند.

 

این استاد دانشگاه در ادامه به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این نامه از این جوانان خواسته اند که اندکی در کار سران خود تردید کنند.

 

وی ابراز امیدواری نمود تا این پیام تاثیر خود را در جوانان اروپا و آمریکای شمالی داشته باشد.

 

حسینی سیاست کاهش قیمت نفت را ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی عنوان کرد و اضافه نمود: امیدواریم که دولتمردان ما خوش بینی ساده انگارانه نداشته باشند. زیرا آن ها دست از خصومت بر نمی دارند. باید به دشمنان بگوییم که ما یک ملت سربلند هستیم و افتخار ما شهدایمان هستند.

 

وی با اشاره به نتیجه مذاکرات هسته ای، خطاب به اصلاح طلبان گفت: اگر این مذاکرات به نتیجه نرسید، نباید توپ را به زمین نیروهای اصولگرا و یا خدای ناکرده رهبر معظم انقلاب انداخت و آن ها را مقصر در به نتیجه نرسیدن مذاکرات دانست. چرا که اصلاح طلبان از هر جهت مختار بودند و هر اقدامی که می خواستند را انجام دادند: از حذف اشتون تا قدم زدن دو نفره با کری.

 

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2015/01/24 - 11:12
    پاسخ

    ممنون از هیئت امنا بقعه بابا حسن که افراد مطرح کشوری رو به خمام دعوت می کنن امیدوارم این حرکت ها ادامه دار باشه و در جاهای دیگرم همچین مراسماتی برگزار بشه.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads