کد خبر: 70455 - تاریخ: چهارشنبه، 21 ژانویه 2015 - 10:52

در جریان افتتاح سومین کشتارگاه صنعتی گیلان؛

یخ بستن استقبال کنندگان از وزیر صنعت در لنگرود + تصاویر

روز گذشته سومین کشتارگاه صنعتی استان گیلان با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان: روز گذشته سومین کشتارگاه صنعتی استان گیلان با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت کشور به بهره برداری رسید.

این مراسم دارای حاشیه هایی بود که در ادامه می آید.

*صبح امروز (سه شنبه) ساعت ۸:۴۴ صبح، پیامکی از سوی روابط عمومی فرمانداری لنگرود برای اطلاع‌رسانی به خبرنگاران مبنی بر اعلام زمان افتتاحیه کشتارگاه صنعتی ارسال شد که در آن پیامک زمان افتتاحیه، ساعت ۱۳:۳۰ اعلام شده بود.

*ساعت ۱۱ صبح اصلاحیه ای از سوی روابط عمومی فرمانداری مبنی بر تغییر زمان افتتاحیه ارسال شد که زمان از ۱۳:۳۰ به ۱۳ تغییر کرد.

*برخی مدیران استانی و مدیران شهرستانی، برخی شخصیت ها و گروهی از خبرنگاران راس ساعت اعلام شده در پیامک اصلاح شده در محل حضور یافتند و منتظر تشریف فرمایی جناب وزیر و هیئت همراه بودند که این انتظار تا ساعت ۱۴:۳۰ به طول انجامید و این در حالی بود که حضار در سرمای کشتارگاه قرار داشتند.

*ساعت ۱۴:۳۰ وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه نماینده و فرماندار لنگرود وارد محوطه کشتارگاه شدند و مستقیم در محل قیچی زدن روبان که به عنوان افتتاح محسوب می شود قرار گرفتند.

*بعد از قیچی زدن روبان وزیر به همراه مدیران و مهمانان دیگر، از کشتارگاه بازدید کردند و این بازدید کمتر از ۱۰ دقیقه به طول انجامید.

*درحالی که حضار و مدیران در سالنی که به عنوان مکان سخنرانی تهیه شده بود منتظر بودند، وزیر و هیئت همراه لنگرود را به مقصد رشت ترک کردند که این موجب شوکه شدن حضار و خبرنگاران گردید، این درحالی است که مدیران کشتارگاه مکانی را برای پذیرایی و ایراد سخنرانی آماده کرده بودند.

*به دلیل ترک زودهنگام وزیر، سوالات خبرنگاران بی جواب ماند، تعدادی از خبرنگاران در حین خروج وزیر صنعت از شهرستان چند سئوال از وی پرسیدند که پاسخی نگرفتند.

*در حالی که مهمانان، مدیران استانی و شهرستانی و خبرنگاران، از ساعت ۱۳ منتظر تشریف فرمایی جناب وزیر در محل افتتاحیه کشتارگاه بودند، آقای نعمت‌زاده در حال صرف نهار و خواندن نماز بودند.

*خبرنگاران علاوه بر اینکه نتوانستند خبر مورد نظر خود را تهیه کنند و با وزیر صنعت مصاحبه‌ای داشته باشند مانند همیشه بدون ناهار ماندند و سرما زده محل افتتاح را ترک کردند.

* یکی دیگر از حاشیه های برجسته این مراسم افتتاحیه، حضور برخی از شخصیت ها که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت به چشم میخورد و برخی در تلاش بودند تا بتوانند در تصاویر خبرنگاران بدرخشند، لازم به ذکر است که این افراد در اکثر مراسمات تشریف می آوردند و برخی از مردم نیز آن افراد را از مسئولان مهندس … میدانند و مشکلات خود را با این افراد مطرح میکنند!!!

 

2-54 2-73 2-114 2-214

 

 

انتهای پیام/14


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads