کد خبر: 70454 - تاریخ: چهارشنبه، 21 ژانویه 2015 - 10:53

فرمانده پلیس راه گیلان:

داشتن زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی گیلان اجباری است

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی گیلان به ویژه برای ناوگان حمل نقل عمومی اجباری و الزامی است.

به گزارش خوبان: مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز است و محدودیت ترافیکی در زنجیر چرخجاده‌های گیلان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رانندگان در محورهای گیلان رانندگی ایمن داشته باشند، افزود: با وجود شرایط مناسب هوا رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی اجباری و الزامی است، تصریح کرد: قانونگذار پیش‌بینی کرده حتما به هنگام تردد رانندگان در مناطق کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند حتی اگر شرایط هوا مناسب باشد.

وی همراه داشتن زنجیر چرخ را مورد تاکید رانندگان ناوگان حمل و عمومی قرار داد و گفت: ناوگان عمومی به صورت ویژه باید این مسئله را رعایت کنند.

رستگار در ادامه صحبت کردن با تلفن همراه به هنگام رانندگی را از عوامل حادثه‌آفرین خواند و خاطرنشان کرد: برخی از عابران پیاده نیز به هنگام عبور از عرض خیابان همچنان با تلفن همراه صحبت می‌کنند و توجهی به خودروهای عبوری ندارند که در این صورت ممکن است حادثه ناگواری برای آنها رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تلفن‌های همراه نباید به هنگام رانندگی و یا عبور از عرض خیابان صورت گیرد، توجه به نکات ایمنی رانندگی را ضرورت همگانی دانست.

 

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads