کد خبر: 70398 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 ژانویه 2015 - 14:53

تفاوت فرزند شهید مغنیه و فرزند شهید مطهری/

آقازاده واقعی!

شهید مغنیه به همه فرزندان شهدا درس بزرگی داد که تنها با ادامه مسیر شهدا می توان جای خالی پدران شهید خود را پر کنند.

به گزارش خوبان: “جهاد مغنیه” فرزند کوچک شهید عماد مغنیه در جریان حمله تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به قنیطره شهید شد. این خبر با اندکی تأخیر اما بالاخره از سوی منابع لبنانی اعلام شد.

اگرچه فرزند شهید عماد مغنیه سن کمی داشت؛ اما با این حال وحشت صهیونیست ها از وی به حدی بود که از ۲ ماه قبل با اعلام این موضوع که وی مسئول آموزش نیروها و کمیته‌های مردمی سوری برای مقاومت در برابر تروریستها است.

 

فرزند شهید مغنیه

 

صهیونیست‌ها با دو ماه کار عملیاتی بسیار پیچیده و فشرده در نهایت توانستند به هدف خود در خصوص به شهادت رساندن شهید جهاد مغنیه برسند.

پسر شهید مغنیه بر خلاف سن کمی که داشت توانست بهترین مسیر را مانند پدرش انتخاب کرده و در راه جهاد فی سبیل الله قدم بردارد.

اقتدای جهاد مغنیه به پدر بزرگوارش نتیجه‌ای جز نوشیدن شهد شیرین شهادت را برای وی در پیش نداشت و به راستی زودتر از آنچه که همگان فکر می کردند به دیدار پدرش شتافت.

شهادت پسر جوان شهید مغنیه درس بزرگی به همه فرزندان شهدا داد که مسیر شهادت همیشه باز و راه رسیدن به شهادت تنها با جهاد در راه خدا کوتاه می شود.

برخی از فرزندان شهدا نه تنها مسیر پدر خود را انتخاب نکرده‌اند؛ بلکه از هر تلاشی برای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران، فروگذار نکرده اند.

علی مطهری یکی از فرزندان شهدایی است که با جنجال آفرینی در نزدیک هر دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با عبور از خطوط قرمز نظام رو در روی نظام قرار می‌گیرد.

پسری که اگر در مسیر پدر خود قدم بر می داشت و از پدر خود الگو می‌گرفت، هرگز با اقداماتش خوراک خبری برای رسانه‌های بیگانه درست نمی‌کرد و موجبات ذوق زدگی معاندین نظام را فراهم نمی کرد.

شهید مغنیه به همه فرزندان شهدا درس بزرگی داد که تنها با ادامه مسیر شهدا می توان جای خالی پدران شهید خود را پر کنند.

منبع: دانا

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads