کد خبر: 70130 - تاریخ: یکشنبه، 18 ژانویه 2015 - 13:35

فعال فرهنگی بخش خمام در گفت و گو با خوبان خبر:

غرب به وسیله طنز و کاریکاتور به جنگ با مسلمانان رفته است/ مسلمانان هوشیار باشند

حجت الاسلام پوریوسفی با تاکید بر این که مسلمانان هوشیاری خود را بدست آورند گفت: غرب هنوز هم در مقابل پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان بغض دارند. آن وقت ما گول لبخندهای غرب را می خوریم.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی مسئول کانون فرهنگی امام رضا (ع) خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدام اخیر روزنامه فرانسوی شارلی ابدو و توهین به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: در دنیای پیچیده امروز، غرب شیوه مبارزه خود با ادیان را تغییر داده است.

مجتبی پوریوسفی

این فعال فرهنگی افزود: غرب ابتدا با ترتیب دادن چندین جنگ سخت تلاش کرد تا با جلوگیری از گرایش جمع کثیری از غرب زده هایی که تشنه معنویت بودند، از گسترش اسلام جلوگیری نماید. اما پس از آن متوجه شد که نمی توان از این طریق اسلام را نابود کند. لذا به سمت مقوله فرهنگی و جنگ نرم پیش رفت.

وی با بیان این که غرب با از بین بردن و شکستن حرمت نمادهای اسلامی از طریق طنز و کاریکاتور به جنگ با مسلمانان رفته است گفت: دنیای غرب این اقدامات را بسیار نرم انجام داده و اگر مسلمانان هوشیار نباشند به مرور زمان، ارزش نمادها در نزدشان کاسته خواهد شد.

پوریوسفی افزود: غرب به وسیله تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی حب و بغض های مسلمانان را تحت تاثیر قرار داده است. اما مسلمانان باید تعصب و غیرت خود را نسبت به دین حفظ کنند.

مسئول کانون امام رضا (ع) شهر خمام با اشاره به شعر خواننده مرتد در وصف یکی از ائمه ( علیه السلام ) گفت: در واقع دنیای غرب با این کار می خواهد میزان تعصب و غیرت جامعه شیعه در این زمینه را بسنجد.

این فعال فرهنگی در ادامه پیشنهاد داد تا مسلمانان هوشیاری خود را بدست آورند و افزود: آن ها هنوز هم در مقابل پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان بغض دارند. آن وقت ما گول لبخندهای غرب را می خوریم. 

وی با تصریح بر این که نباید با غربی ها دست دوستی داد گفت: غربی ها خیلی خوب حب و بغض خود را به ما نشان می  دهند. ما هم باید این موضوع را از آن ها یاد بگیریم و حب و بغضمان را به صورت صحیح و عمیق به آن ها نشان دهیم. غرب درحال حاضر موقعیت از بین بردن جامعه اسلامی ما را ندارد والا اگر این موقعیت را داشت حتما این کار را می کرد.

حجت الاسلام پوریوسفی در پایان با تاکید بر این که مومنین باید در برابر غرب استقامت و مقاومت نشان دهند گفت: غرب با شیوه ای ناجوانمردانه در حال جلو آمدن است. لذا ما نباید با آن ها مقابله به مثل کنیم بلکه باید از شیوه منطق و گفتگو استفاده نماییم و چهره خوبی از اسلام و مسلمانان به نمایش بگذاریم. 

انتهای پیام/80

اخبار مرتبط:

پایگاه های خبری گیلان اهانت مکرر به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

به عشاق محمد(ص) بپیوندیم/ من “شارلی” نیستم + تصاویر

داستان شارلی ابدو؛ داستان همیشگی غرب در مواجهه با اسلام

راهپیمایی مردم لشت نشاء در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)+ تصاویر

اتحاد دانشگاه را به تعالی می رساند/ ایرانیان از نظر استکبار ستیزی ۱۰۰ سال از بقیه دنیا جلوترند/ مخالفت با سلطه استکبار علت به وجود آمدن ۱۶ آذر

زنده نگه داشتن یاد خدا در دل مردم مهم ترین هدف تشکیل کانون/ هر خمامی با یک شاخه گل از خادمین حرم رضوی (ع) استقبال می نماید


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. هاشم رئوفی
     | 2015/02/7 - 15:54
    پاسخ

    معمولا غرب مهمترین شاخصه مقدس هر ملت و کشوری را مشخص نموده و اولین حربه اش برای شکستن سد سنت و آرمانهای ملتها دیگر مورد خنده قرار دادن و تمسخر اعتقادات آنها است . آگاه سازی و هوشیار کردن نسل جوان از اولویت های واحد های فرهنگی است . خداوند متعال شما و تمامی بچه های خوب کانون امام رضا را تحت سایه حمایت خویش قرار دهد .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads