کد خبر: 69985 - تاریخ: جمعه، 16 ژانویه 2015 - 18:15

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

مجمع سالانه اصولگرایان آذری رشت به زودی تشکیل می‌شود

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: مجمع سالانه اصولگرایان آذری رشت ۲۹ دی ماه امسال به منظور تصویب برنامه‌های سال ۹۴ تشکیل می‌شود.

به گزارش خوبان، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی اظهار داشت: مجمع سالانه اصولگرایان آذری رشت به زودی تشکیل علیزادهمی‌شود.

وی با بیان اینکه 25 نفر از معتمدان و متنفذان آذری رشت هسته مرکزی مجمع اصولگرایان رشت را تشکیل می‌دهند، افزود: دوشنبه 29 دی ماه جاری این مجمع در رشت برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین هدف مجمع اصولگرایان آذری رشت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مجمع اصولگرایان آذری رشت بازوی توانمند اصولگرایان گیلان و نیروهای حزب‌اللهی است.

علیزاده با تأکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مجمع اصولگرایان آذری رشت برای سال 94 در مجمع سالانه بررسی و به طور ویژه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام نخبگان و فرهیختگان آذری می‌توانند عضو مجمع اصولگرایان آذری رشت شوند، تأکید کرد: این مجمع از سوء استفاده بعضی از گروه‌های سیاسی پیشگیری و جلوگیری می‌کند و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در مرکز گیلان برای توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: در مجمع سالانه اصولگرایان آذری رشت، شورای مرکزی این مجمع برای دو سال آینده انتخاب می‌شوند و شورای مرکزی 7 نفره تشکیل می‌شود.

علیزاده، اقوام ایرانی را در خدمت انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه دانست و گفت: ایران اسلامی با اتحاد اقوام توانسته در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بصیرتی میثاق با ولایت برای 54 مسجد آذری‌های مقیم رشت تدوین شده است، افزود: برنامه‌های سال 94 مجمع اصولگرایان آذری رشت پس از تدوین و تصویب نهایی اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. حسین
     | 2015/01/17 - 23:05
    پاسخ
    +1
    0

    این که راهپیمایی کردید خوب هست ولی تورو خدا گاهی آسیب هایی که از ارادتمان به ساحت دین وارد می کنیم کمتر از دشمن نیست .لااقل کمی اهمیت به کارمان بدهیم که در صورت رسانه ای شدن…..
    اگر آقایان قرار بود پیام انتصاب یکی از مدیران این بخش کوچک را نصب کنند همینطور پاره پوره و بی سلیقه می نوشتند ، گاهی حس می کنم همه چیز درحد شعار خلاصه می شه حتی مسلمانی ما.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads