کد خبر: 69956 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 ژانویه 2015 - 14:50

عضو کمسیون فرهنگی مجلس در رشت:

برخی از همسران و فرزندان شهدا از سوی دشمن بازی خورده‌اند/ بودجه اندک دولت برای قانون مد و لباس

عضو کمسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز نباید شاهد اینگونه رفتارها باشیم که برخی از همسران، فرزندان شهدا از راه شهدای خود فاصله گرفته اند و برخی از همسران شهدای ما نامه هایی نوشته اند که نشان می دهد از سوی دشمن بازی خورده اند.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز: لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درمراسم یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و ۳۳ شهیده زن گیلان، با بیان اینکه جهاد در راه خدا یکی از در های بهشت است که خداوند بر روی بندگان ویژه خود می گشاید اظهار کرد: شهدا  هر حرکتی که انجام می دادند تنها برای رضای خداوند بود.

برخی از همسران و فرزندان شهدا از راه شهدای خود فاصله گرفته اند

وی با بیان اینکه امروز اگر سر سوزنی از معرفت شهدا به ما رسیده باشد باید آن را حفظ کنیم گفت: امروز نباید شاهد اینگونه رفتار ها باشیم که برخی از همسران، فرزندان شهدا از راه شهدای خود فاصله گرفته اند و برخی از همسران شهدای ما نامه هایی نوشته اند که نشان می دهد از سوی دشمن بازی خورده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه بانوان ایرانی سرداران و افسران خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند  بیان کرد: بعضی از احساسات پاک گاهی مورد سوء استفاده قرار می گیرد و برای منافع عده ای مثلا در زمان انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد و همسران شهدا و خانواده های آن هوشیار باشند اشک را شما ریخته اید و دل سوخته شما هستید  نگذارید دیگران سوء استفاده می کنند.

eftekhari

افتخاری با تاکید بر اینکه سیره شهدا پیروی از ولایت، قرآن و عترت بود و خانواده آنها نیز از این مهم حرف می‌زنند و به آن عمل می‌کنند تصریح کرد:راه حضرت زینب و امام سجاد روایت گری است و اگر آنها از کربلا و ابا عبدالله روایت نمی کردند امروز انقلاب اسلامی ما هم نبود.

وی با اشاره به اسلامی اموی معاویه و اینکه معاویه با استفاده از نام اسلام به سود جویی و مال اندوزی پرداخت اظهار کرد: این همان اسلامی است که امروز از شبکه های ماهواره ای برای مسلمانان تبلیغ می شود و اسلام مورد نظر شیطان بزرگ آمریکا است.

اسلام آمریکایی اسلامی را می پسندد که بصیرت بخش و پیشرو نباشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام آمریکایی اسلامی را می پسندد که بصیرت بخش و پیشرو نباشد اظهار داشت: این اسلام تهدیدی برای غرب نیست و مسلمانان را دچار رخوت می کند بنابراین شیطان بزرگ تلاش می کند که ما را از اسلام ناب دور کند.

افتخاری با بیان اینکه دنیای غرب و سازمان های بین الملل در برابر کشتار غزه و جنایت های عراق و سوریه سکوت کردند گفت: سازمان های حقوق بشر در دنیا در برابر اسارات بردن انسان ها و فروخته شدن اعضای بدن انسان و جنایت های داعش صدایش در نمی آید ولی اگر ما برای قتل و یا خیانتی در کشور حکم اعدام صادر کنیم دم از خشونت علیه زنان می زند.

وی سکوت سازمان های بین المللی در مورد فروخته شدن زنان توسط داعش در عراق را نابخشودنی دانست و تصریح کرد: باید با روشنگری ابعاد گوناگون نقشه های استکبار را برای جوانان تشریح کرد و تا همگان بدانند که دشمن هرگز دلش برای ما نمی سوزد

هزینه های زیاد دشمن برای شبکه های مجازی چون وایبر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای شبکه های مجازی چون وایبر در داخل کشور بسیار هزینه می کند افزود: باید از این شبکه ها به نفع خود بهره برداری کنیم و از تهدید شبکه های مجازی یک فرصت طلایی ایجاد کنیم و حال که انها موج ساخته اند ما موج سواری کنیم.

shohadaye zan (13)

وی با تاکید بر اینکه باید از تحریم ها به نفع خود بهره بگیریم تصریح کرد: باید کوتاه نیاییم و محکم خود را مدیریت کنم و از تهدید تحریم ها فرصت طلایی ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی با توجه به فشردگی کار به درخواست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراکسیون دفاع مقدس راه‌ اندازی شد و کارگروه‌های کاربردی برای حفظ و نشر این فرهنگ راه‌اندازی شده است افزود: وظیفه دینی ما روایتگری و نشر ارزش‌های اسلامی است، باید راه درست را به جوانان نشان دهیم.

عکس شهدا باید در درب و دیوار خانه جوانان نصب شود

افتخاری با تصریح بر اینکه اگر جوانان ما به سمت شهدا و اهل بیت  بروند با نشاط و خستگی‌ناپذیر راه زندگی را پیش می‌برند وعکس شهدا باید در درب و دیوار خانه جوانان نصب شود گفت: زنان ایرانی وظیفه روایتگری ارزش‌های اسلامی را دارند و دنیا به دنبال پیروزی از الگوی زن مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از کشورها از الگوی اول زن پستونشین و الگوی دوم که زن غربی شده و زن بودن را فراموش کرده راضی نیستند و وقتی ما الگوی سوم الگوی زن مسلمان را معرفی می‌کنیم استقبال می‌کنند.

تلاش ما این است که چادر را از هویت ما حذف نکنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قانون ساماندهی مدل و لباس در مجلس  افزود: این قانون گام به گام اجرایی می‌شود و تلاش ما این است که چادر را از هویت ما حذف نکنند، مشاوره، بازدید و نقد جزو برنامه‌های کاری ما است وی تصریح کرد: بودجه برای قانون  مدل لباس فراهم شده و به دنبال افزایش بودجه هستیم، دولت نیز اندک بودجه‌ای در این زمینه در نظر گرفته است.

shohadaye zan (14)

وی در باره برنامه های صدا و سیما گفت: سریال ها و برنامه های تلویزیونی ما باید برای جوانان راهگشا باشند و ترویج دهنده سبک زندگی باشند با توجه به اینکه مسئولان ما کار خود را به درستی بلد هستند اما از سوی ما نیز تذکرات لازم داده می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان امر به معرف و نهی از منکر امروز باید به تکلیف و یک سلاح تبدیل شود افزود: اگر به این فریضه الهی  درست عمل نشود پیام عاشورا دریافت نشده است.

 

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads